AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg behøver en ny treningsbukse og vurderer å kjøpe compression tights. Har det noe for seg, eller kan jeg like gjerne kjøpe en billig hos H&M? Noen merker å anbefale? Jeg er 170 og veier 62 kg. Liker vanligvis best å drive med Zumba, men nå prøver jeg å få jogget litt. Anonymkode: 0394e...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg har hatt 2, og har ikke helt sett poenget selv om jeg jogget flere ganger i uken. De er ubehagelige å få på og av seg, og jeg tror helt ærlig ikke at det er noe stort poeng med mindre du løper veldig mye. Anonymkode: 6bf3a...fce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Del Skrevet 12. april 2020 Er ikke det noe man ble ferdig med for ti år siden? Finnes vel knapt en studie som viser at det har noe som helst effekt. Bruk heller pengene på gode sko. Anonymkode: fa397...3b5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. april 2020 #4 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg bruker 2xu sine og liker de best. Jeg synes de er bedre enn vanlige tights. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg bruker 2xu periodevis til løping. Dokumentasjonen på at kompresjonstights funker slik det påstås er vel i beste fall mangelfull, men det føles godt å løpe i - og det er det viktigste for min del. Nå for tiden bruker jeg bare hvilken som helst av tights jeg finner i skapet, og det funker også greit... Men kompresjonstights gir mer følelse av "kontroll" på kroppen og at ting "holdes på plass" synes jeg. Anonymkode: 7a8ca...5b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå