Gå til innhold

Hva er det rareste du har vært borti i et bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest brude-trude
Skrevet

Selv var jeg i et bryllup uten musikk (bortsett fra brudevalsen). Det syns jeg var rimelig spesielt (og litt kjedelig etter hvert)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvordan kan man ha brudevals, men velge bort musikken etterpå? Jeg trodde brudevalsen var åpning for dansen. Høres utrolig merkelig ut, men men det er brudeparet som bestemmer.

Har ikke vært borte i noen merkelige bryllup :wink:

Skrevet

Ikke spesielt rart, men ganske dumt....

Var i et bryllup der brudeparet absolutt ikke ville forlate festen. De fleste av familien gikk og la seg lenge før brudeparet. De ble sittende sammen med "den harde kjerne" av gjestene til kl. var over 6 på morgenen. De var ikke av de som spyttet i glasset, kan du si, og det hele endte med en kjempe krangel.

Det må sies at disse to var kjent for å like en god dram og enda mer kjent for å krangle i fylla.

Ikke spesielt koselig for gjestene og ikke spesielt koselig for paret selv.

PS: De er skilt nå......

Skrevet

.....ble visst en liten dobbelpost, her...... :oops:

Skrevet

Jeg har vært i et bryllup der brudgommen reiste seg å sa følgende: Som dere alle vet er det en stor dag i dag, Norge spiller landskamp mot Tyskland. Han sa videre at det var mulig å se kampen på tv i andre etasje. Etter middag gikk nesten alle mennene med brudgommen i spissen opp for å se kampen. Det ble dermed en to timers pause før kaffe og kaker. Utrolig kjipt. Når festen endelig begynte hadde jeg mest lyst til å gå hjem.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har vært i et bryllup der brudgommen reiste seg å sa følgende: Som dere alle vet er det en stor dag i dag' date=' Norge spiller landskamp mot Tyskland. Han sa videre at det var mulig å se kampen på tv i andre etasje. Etter middag gikk nesten alle mennene med brudgommen i spissen opp for å se kampen. Det ble dermed en to timers pause før kaffe og kaker. Utrolig kjipt. Når festen endelig begynte hadde jeg mest lyst til å gå hjem.[/quote']

Er det virkelig mulig???

Det var dette mannen min spøkte med på vår bryllupsdag (Norge - Italia 4. juni) men at noen faktisk gjør alvor ut av det er jo bare HELT UTROLIG!!!

Skrevet

Husker vi var i et bryllup hvor brudeparet ga fullstendig f*** i gjestene.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg har vært i et bryllup der brudgommen reiste seg å sa følgende: Som dere alle vet er det en stor dag i dag, Norge spiller landskamp mot Tyskland. Han sa videre at det var mulig å se kampen på tv i andre etasje. Etter middag gikk nesten alle mennene med brudgommen i spissen opp for å se kampen. Det ble dermed en to timers pause før kaffe og kaker. Utrolig kjipt. Når festen endelig begynte hadde jeg mest lyst til å gå hjem.

:o

Skrevet

:o :o :o

Jeg hadde nok ledd litt når han kom med den uttalelsen og tenkt at det var jo en litt ok spøk, men hadde de virkelig gjort og ment det hadde jeg nok datt i bakken av forskrekkelse! *riste på hodet*

Skrevet
:hakeslepp:
Skrevet

.....rister på hodet........

Har ikke vært borti noe merkelig, men skal i ett bryllup snart så får holde øyne og ører åpne :ler:

Skrevet

En nydelig niese på 8 år skulle synge sang for brudeparet, men den ble helt ødelagt av andre voksne som stadig ropte "syng høyere, vi hører ikke" "Still deg lenger bak så vi får høre" (=da hørte ikke brudeparet).

Jeg synes så synd på den modige jenta som sang for over 60 personer, men brudeparet fikk ikke hørt noe pga de andre gjestenes mas.

Gjest Bryllupsgjest.
Skrevet

Har vært i ett hvor bruden kom for sent så vi ble sittende å vente i kirka. Og da vilesen var ferdig og vi kom til festlokalet hadde moren til brudgommen fjernet gaven fra foreldrene til bruden. :roll:

Skrevet

Det la en demper på festen den gangen brura låste seg inn på do i et par timer og nekta å komme ut. Da hun endelig dukka opp så hun ikke mye lykkelig ut.

Jaja, før det var gått 5 år var de skilt...

Skrevet

vi var i brylluo for to helger siden og satt med bordet sammen med en psykotisk og full onkel av bruden. ikke særlig hyggelig. han ble sintere og sinterer etterhvert. han drakk suppen, slurpte, stønnet ol hele middagen

Skrevet

Jeg var i et bryllup der brudens onkel sovnet med hodet i ei bløtkake. :o Dette var i Polen, og det sto ei helflaske vodka pr. pers på middagsbordet...

Forloveren (ganske krafig) sovna også, han hadde kilt seg fast mellom to trær.

Brudens bror fikk juling av far fordi han var full, mens en annen bror som var min bordkavaler kun snakket polsk og russisk... Vi prata sammen hele kvelden!

Jeg ble utpå natta overtalt til å spille Norges nasjonalsang, og spilte Rosenborgsangen... -til stormende jubel :ler:

Artigst bryllupet jeg noengang har vært i !!!

Skrevet
Jeg ble utpå natta overtalt til å spille Norges nasjonalsang, og spilte Rosenborgsangen... -til stormende jubel :ler:  

Artigst bryllupet jeg noengang har vært i !!!

Tviler ikke. :ler:
Skrevet

Jeg var i et skikkelig gjennomført dårlig bryllup en gang. Fryktelig HB i velkomstdrinkene, potteplanter som borddekorasjon og en toastmaster som fortalte styggere og styggere vitser utover middagen. Uff

Skrevet

En venninne var forresten i et bryllup der mannens forlover ikke kunne komme pga ferieplaner, så han sendte en betalt standup-komiker til å holde talen sin.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...