AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Ønsker kun seriøse svar på denne tråden. kjenner jeg er helt sjelven og uvel av noe jeg har fått vite. jeg kan ikke gå i detalj, men har fått vite av en bekjent at en del brikker har falt på plass med tanke på en større drapssak i Norge som har vært mye i mediene. den bekjente av meg har vært i kontakt med politiet og fortalt alt h*n vet. allikevel synes jeg det er forferdelig å ha fått vite alt dette. Vite at et menneske som bor her vi bor kan være en morder. jeg vil ikke bli innblandet i noe. Jeg skulle helst ønsket å ikke vite det. jeg har knapt sovet i natt. Kjenner jeg er kvalm og urolig. jeg må prøve å tenke at politiet har fått den informasjonen de trenger og jeg trenger ikke bry meg mer i dette. reagerer jeg normalt? Anonymkode: 08e09...5c8
Mezzosoprena Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker kun seriøse svar på denne tråden. kjenner jeg er helt sjelven og uvel av noe jeg har fått vite. jeg kan ikke gå i detalj, men har fått vite av en bekjent at en del brikker har falt på plass med tanke på en større drapssak i Norge som har vært mye i mediene. den bekjente av meg har vært i kontakt med politiet og fortalt alt h*n vet. allikevel synes jeg det er forferdelig å ha fått vite alt dette. Vite at et menneske som bor her vi bor kan være en morder. jeg vil ikke bli innblandet i noe. Jeg skulle helst ønsket å ikke vite det. jeg har knapt sovet i natt. Kjenner jeg er kvalm og urolig. jeg må prøve å tenke at politiet har fått den informasjonen de trenger og jeg trenger ikke bry meg mer i dette. reagerer jeg normalt? Anonymkode: 08e09...5c8 Den du har fått høre dette av har vært å fortalt alt h*n vet til politiet, det er overhodet ikke nødvendig at du trenger å ta kontakt med dem for å fortelle det samme. Og ja, det er helt vanlig å bli satt ut av slik informasjon... 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 45 minutter siden, Teatrica skrev: Den du har fått høre dette av har vært å fortalt alt h*n vet til politiet, det er overhodet ikke nødvendig at du trenger å ta kontakt med dem for å fortelle det samme. Og ja, det er helt vanlig å bli satt ut av slik informasjon... Takk. Det er det jeg tenker også. Nå vet politiet det de trenger å vite. Kanskje er det noe i det, kanskje ikke? Anonymkode: 08e09...5c8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Hvorfor skulle du bli innblandet?, har du noe med saken å gjøre?. Anonymkode: 20cb4...c20 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 Ja, det du føler er helt normalt. Prøv å slapp av. Det er vel ikke noe mer DU kan gjøre i denne saken? Det er vel den bekjente som må snakke med politiet, og ikke du. Skjønner at det er kjipt å må vite om det, men det vil nok gå helt fint. Jeg har ikke vært involvert i en så seriøs sak som du, men jeg fant en gang noen veldig ulovlige piller gjemt på et offentlig sted. Pga. null bevis ble jeg aldri innkalt til politiet for avhør eller noe som helst. Men det tok noen uker før jeg klarte å slappe av igjen. Bare å vite at noe ulovlig har skjedd så nærme meg, å vite at det er kriminelle som går blant oss hver eneste dag... Ja, det er jævlig ekkelt. Men det går over. Du må bare la hodet venne seg til tanken på det som har skjedd, så vil det bli bedre igjen. Fokuser på å komme deg gjennom til neste dag. I morgen vil det bli litt bedre. Og dagen etter, blir det enda bedre. Anonymkode: 00eb5...4db
SoWhat? Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Du reagerer normalt. Det vil si, jeg vet om ei som fikk vite noe veldig alvorlig selv, og hun sa hun skulle ønske vedkommende ikke hadde sagt noe. Hun fortalte meg heldigvis ikke hva det var. Det er jo ikke hverdagsnytt du har fått vite, men du blir nok ikke blandet inn i noe om det ikke har noe som helst med deg å gjøre.
Perelandra Skrevet 15. april 2020 #7 Skrevet 15. april 2020 Tråden er ryddet for avsporinger. Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg