AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg er 33, var ufør i mange år og har ikke noe etter ungdomsskolen. De siste årene har jeg jobbet i butikk, trives med det men jeg har så lyst til å bli baker. Har jeg fortsatt rett til videregående eller er jeg for gammel? Bli det voksen opplæring eller er det noe annet? Har jo et år på meg siden i år blir for sent. Og jeg må legge av litt penger. Er dette en dum ting å gå for? Får jeg jobber med min korte hullete CV? Tenker litt rundt dette, og jeg synes det er en hyggelig tanke om fremtiden, men er det litt vanskelig å få til? Anonymkode: d3369...6ee
Miewyn77 Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Du har ca. 37 år igjen av arbeidslivet. Er det verdt å bruke 3 år (antar jeg det tar) på å få jobbe 34 år som baker? 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, Miewyn77 skrev: Du har ca. 37 år igjen av arbeidslivet. Er det verdt å bruke 3 år (antar jeg det tar) på å få jobbe 34 år som baker? Jo men jeg har en jobb nå og så lurer jeg på om jeg risikerer mye siden jeg ikke vil være så attraktiv på jobb markedet. Anonymkode: d3369...6ee
Miewyn77 Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Alt man gjør er riskio. Om du velger å droppe det, risikerer du å sitte og angre på dine gamle dager. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, Miewyn77 skrev: Alt man gjør er riskio. Om du velger å droppe det, risikerer du å sitte og angre på dine gamle dager. Det er sant 😊 TS Anonymkode: d3369...6ee
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Min mor tok ny utdanning i voksen alder (inkludert videregående), og hadde veldig glede av det. Hun var mye eldre enn deg! Om du kan få det til økonomisk synes jeg det er en god ide:) kanskje du kan jobbe litt deltid i butikkjobben i helgene samtidig. Anonymkode: 44cc3...88a 1
Kvalitet Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 Du har vært ufør i mange år skriver du. Har du tenkt på den fysiske delen av bakeryrket? Er dette noe du vil klare? Det er ofte arbeidstider som begynner kl 04.00, masse gåing mulig på harde gulv, bøying og bæring. Ville tatt dette med i beregningen. Hvis du er innstilt på og tror du vil klare dette, kjør på!! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mor tok ny utdanning i voksen alder (inkludert videregående), og hadde veldig glede av det. Hun var mye eldre enn deg! Om du kan få det til økonomisk synes jeg det er en god ide:) kanskje du kan jobbe litt deltid i butikkjobben i helgene samtidig. Anonymkode: 44cc3...88a Så artig å høre at hun gjorde det 😃 Anonymkode: d3369...6ee
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 16 timer siden, Kvalitet skrev: Du har vært ufør i mange år skriver du. Har du tenkt på den fysiske delen av bakeryrket? Er dette noe du vil klare? Det er ofte arbeidstider som begynner kl 04.00, masse gåing mulig på harde gulv, bøying og bæring. Ville tatt dette med i beregningen. Hvis du er innstilt på og tror du vil klare dette, kjør på!! 😊 Ja jeg er snart tilbake der jeg bør være etter mye trening 😊. Fristende å jobbe før alt starter synes jeg, er veldig A menneske. Anonymkode: d3369...6ee
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 Mange som tar utdanning i voksenalder. Det er absolutt mulig og om ikke kanskje jobbe som lærling som baker i bedrift og gå opp til fagbrev. Anonymkode: 8a2bc...cd1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 På 12.4.2020 den 15.45, AnonymBruker skrev: Jeg er 33, var ufør i mange år og har ikke noe etter ungdomsskolen. De siste årene har jeg jobbet i butikk, trives med det men jeg har så lyst til å bli baker. Har jeg fortsatt rett til videregående eller er jeg for gammel? Bli det voksen opplæring eller er det noe annet? Har jo et år på meg siden i år blir for sent. Og jeg må legge av litt penger. Er dette en dum ting å gå for? Får jeg jobber med min korte hullete CV? Tenker litt rundt dette, og jeg synes det er en hyggelig tanke om fremtiden, men er det litt vanskelig å få til? Anonymkode: d3369...6ee Tok en bachelor da jeg var 40, beste jeg har gjort Anonymkode: 94866...33d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok en bachelor da jeg var 40, beste jeg har gjort Anonymkode: 94866...33d Så inspirerende 😃 Anonymkode: d3369...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå