AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Hei! Jeg holder på å pusle et puslespill fra Ravensburger på 18000 brikker. Spillet består av fire poser hvor hver pose utgjør kvarte bildet. Nå har jeg puslet ferdig den ene posen, og jeg mangler en brikke. Jeg har snudd opp ned på hele leiligheten her, og finner ikke det ene brikka. Jeg lurer derfor på om noen andre har puslet et puslespill på samme størrelse fra Ravensburger før, og har erfaring med at brikken kan ha havnet i en av de andre posene? Jeg tviler litt egentlig, men skjønner ikke hvor den kan være Takk for svar Anonymkode: 37844...d31
Mezzosoprena Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Du MÅ jo ikke ha den ene brikken for å kunne fortsette med puslespillet da - så bare gjør det ferdig og så ser du om den manglende brikken dukker opp underveis...
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 4 timer siden, Teatrica skrev: Du MÅ jo ikke ha den ene brikken for å kunne fortsette med puslespillet da - så bare gjør det ferdig og så ser du om den manglende brikken dukker opp underveis... Ja, det er sant, men jeg har litt OCD på det, hehe. Anonymkode: 37844...d31
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Send Ravensburger et foto av det så sender de deg nok en ny bit. De er en seriøs produsent. Anonymkode: 88643...383 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Send Ravensburger et foto av det så sender de deg nok en ny bit. De er en seriøs produsent. Anonymkode: 88643...383 Takk for svar! Jeg endevendte hele leiligheten i alle kriker og kroker i går og det ser ut som jeg ikke kan finne den. Så planen er å pusle ferdig de tre andre delene og ta kontakt med Ravensburger når jeg er helt ferdig slik at de kan sende ny(e) brikke(r). Jeg så også på siden deres at dette er en noe de tilbyr! Tusen takk for tips😍 Anonymkode: 37844...d31
Mezzosoprena Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er sant, men jeg har litt OCD på det, hehe. Anonymkode: 37844...d31 Nei, du har ikke litt OCD på det - enten har du OCD som diagnose, eller så har du det ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Vet ikke hvordan det er med de store puslespillene, men på 1000 brikker så sender de ikke nye brikker. Du får derimot et nytt puslespill... Kanskje litt kjedelig hvis du mangler en brikke og ellers er ferdig. Har selv opplevd å mangle en brikke + fått dobbelt av en annen brikke + en som ikke hørte til det puslespillet i det hele tatt. De var kjappe til å levere nytt puslespill da, men reservebrikker hadde de ikke. Anonymkode: 41390...ae1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå