Gå til innhold

Når vaksinen kommer burde det bli påbudt å ta den

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at det burde bli en lov om at alle må ta vaksinen når den kommer.

Anonymkode: 8bafa...306

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? kun hvis det blir påbudt å ta alle andre vaksiner. 

Anonymkode: 5792d...91e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det burde ikke bli en lov. Man bor i Norge gmhvor man har frihet, ikke tvang! 

Anonymkode: de23a...52d

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, skal vi bare drite i demokrati og frihet med det samme? 

Anonymkode: 54c9e...218

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lov å gjøre ting mot annen persons kropp uten tillatelse, så det blir aldri lovpålagt. 

Anonymkode: f9bda...320

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Det burde det virkelig ikke med tanke på at den mest sannsynlig blir hastelaget, og ikke testet tilstrekkelig før den blir tatt i bruk. Sånt tar tid. 

Anonymkode: 3cd24...7fa

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å ta en vaksine igjen. Ble sengeliggende i årevis etter bcg.

Anonymkode: 11125...24d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det vil neppe bli en aktuell problemstilling da. Hvis en vaksine kommer vil det være om såpass lenge at eksplosiv spredning ikke er mulig lenger 

Anonymkode: abb6a...a7d

AnonymBruker
Skrevet

De som ønsker tvang kan løsrive seg og få et eget fylke hvor de kan bo sammen med sine likesinnede.

Anonymkode: 70d59...36d

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De som ønsker tvang kan løsrive seg og få et eget fylke hvor de kan bo sammen med sine likesinnede.

Anonymkode: 70d59...36d

Tenkte det samme om vaksinemotstandere. Tenk så bra dere hadde fått det, kunne hatt et lykkelig samfunn med alternativt sykehus  og uten strømmålere, høyspent og 4g master også! Kanskje dere kunne fått Østfold. 

Anonymkode: f4e0e...e04

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme om vaksinemotstandere. Tenk så bra dere hadde fått det, kunne hatt et lykkelig samfunn med alternativt sykehus  og uten strømmålere, høyspent og 4g master også! Kanskje dere kunne fått Østfold. 

Er de forestillingene du nevner spesielt utbredt i gamle Østfold? :klo: 

Anonymkode: b3735...9e4

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor det? Det lureste er jo at helsearbeidere og de i risikosonen tar vaksinen. Oss andre kan gjøre som vi vil.

Jeg reagerte på svineinfluensavaksinen - jeg sov mer enn jeg var våken i 3 måneder. Det vil jeg ikke oppleve igjen.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de forestillingene du nevner spesielt utbredt i gamle Østfold? :klo: 

Anonymkode: b3735...9e4

Nei det var kanskje ikke helt sant. Bare bor i Vestfold og vi mobber Østfold litt, og så tenkte jeg på at alle de østfoldingene som fortsatt drar på harryhandel til sverige kunne bli igjen. 

Skrevet

Enig med ts.

Skrevet

Jeg har i hvert fall ikke planer om å være den første til å ta den.

• Liker 14
Gjest snødråpe
Skrevet

Jeg kommer ikke til å ta den før jeg ser hvordan det går med de som tar den. Det tok årevis før de som fikk alvorlige helseplager fra svineinfluensavaksinen fikk erstatning. Og man ser hvordan samfunnet generelt behandler de syke idag. Blir du syk kan du se frem til dårlige behandling, stigmatisering, fattigdom og manglende hjelp. Det kommer ikke jeg til å risikere ihvertfall. Så lenge NAV og helsevesenet fungerer så dårlig, ligger jeg unna. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det var kanskje ikke helt sant. Bare bor i Vestfold og vi mobber Østfold litt, og så tenkte jeg på at alle de østfoldingene som fortsatt drar på harryhandel til sverige kunne bli igjen. 

Jøss, bodd i Østfold ( fredrikstad) hele livet og aldri merket noe "mobbing" fra Vestlandet, kun Fredrikstad og Særp som har det morsomt med mobbing her. Må være Mossinger dere mobber, de mobber alle andre også😅

AnonymBruker
Skrevet

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde det virkelig ikke med tanke på at den mest sannsynlig blir hastelaget, og ikke testet tilstrekkelig før den blir tatt i bruk. Sånt tar tid. 

Anonymkode: 3cd24...7fa

Dette er mine tanker og. Nettopp derfor jeg ikke kommer til å ta den. 

Anonymkode: f3f4e...d0b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bør bli påbudt for risikogruppene. Da skal vi nok se at alle med pollenallergi og lett astma som nå gjør alt de kan for å bli definert som risikogruppe, plutselig ikke lenger er like opptatt av akkurat det.

Anonymkode: 34622...c12

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, bodd i Østfold ( fredrikstad) hele livet og aldri merket noe "mobbing" fra Vestlandet, kun Fredrikstad og Særp som har det morsomt med mobbing her. Må være Mossinger dere mobber, de mobber alle andre også😅

Det beste med Østfold er utsikten 🤭Men Fredrikstad er jo veldig fint.. Og Hvaler. Det var nok ikke helt gjennomtenkt, det forslaget. Tar det tilbake. 

• Liker 1
  • Opprett ny...