Sommerfugl Skrevet 22. juni 2005 #21 Skrevet 22. juni 2005 Har mange i mange forskjellige farger og fasonger. Mange favoritter og bruker de alt etter antrekk og farge på skoene. Jeg også! Elsker vesker og sko!
Gjest seroxata Skrevet 22. juni 2005 #22 Skrevet 22. juni 2005 har mange rare liggende! elsker sære vesker.. Den jeg bruker til daglig er svart og fluffy! Hele veska er fluffy stoff, som moonbootsene har Så har jeg rosa hello kitty veske, ei lite blå håndveske med masse søte blå og hvite fjær på(fikk av towelie ), ei rosa plastveske, ei rosa hundeveske, en veske som er en sau(den er litt artig, ser dere), ei vanlig svart veske, ei svart lakkveske med kjettinger og nagler på...og sikkert fler, men kjem itte på mer:D
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2005 #23 Skrevet 22. juni 2005 Å, herregud, jeg har så mye vesker! Jobbet med det før... Har alt fra dyre franske (men ikkeno kjent), en påstått ekte Chanel (men har mine tvil) og masse annet. Har en svær kurv full, men når jeg flytter skal jeg haa et eget skap og fylle de med avispapir når de ikke er i bruk. Etter at jeg sluttet å røyke gidder jeg ofte ikke trekke med meg veske i daglige gjøremål, men i dag hadde jeg med meg en doktorveske i knæsje farger på tur
Gjest gaja ii Skrevet 22. juni 2005 #24 Skrevet 22. juni 2005 har en veldig fin oransje veske som ser ut som om den kommer fra veivesenet. den er helt fantastisk! går ikke i stykker uansett hvor mye jeg stapper oppi
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #25 Skrevet 22. juni 2005 Huff jeg har alt for mange vesker. Elsker å kjøpe vesker.(Samma med sko) MEN jeg leter fortsatt etter den ulimate vesken! Har ei Bjørn Borg veske jeg kjøpte i -99 tror jeg, den liker jeg fortsatt kjempe godt, men den er likevel ikke perfekt. Fikk ei flott rød skinnveske av faren min til bursdagen min som jeg liker godt også, men den er mer vinter veske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå