Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden til Trille;

Hva slags veske har du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har igrunnen alt for mange vesker, men i dag har jeg ynglingsveska min, den er svart med mange bur, og fra DKNY :hjerte:

Gjest Formosiss
Skrevet

Mange :-D

Men i dag går jeg for en liten og nett hvit en, med svarte kanter,

Skrevet

På jobb bruker jeg "jobbveska", en ganske stor brun "dokumentmappeveske" i skinn med plass til laptop og papirer. Den siste gangen jeg brukte en annen veske var på lørdag, en grønn veske i medium størrelse fra Nine West kjøpt i New York.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har ganske mange, men den jeg bruker oftest er en helt brun tøyveske som jeg har kjøpt på H&M. Har gjort den personlig ved å feste buttons, smykker, pins og altslags annet på den. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har flere forskjellige, men den jeg bruker mest er en liten, beige handveske. :)

Skrevet

Har bare 5 men den jeg bruker mest er en hvit og rosa fra J.Lo.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har ørten vesker, men ingen fancy - de fleste er kjøpt på HM.

I dag har jeg brukt to vesker - den jeg har med meg på jobb er ganske stor, gjennomsiktig plastsak med bilde av forskjellige frukter på - plass til det jeg måtte trenge.

Den andre er liten, rosa, skinnimitasjon og har bare plass til lommebok, lipgloss, tyggis og mobiltelefon. (Til nød nøkkelknippet mitt!)

K

Gjest SumoBryter
Skrevet

De få jeg har er så stygge at jeg egentlig ikke vil bruke noen av de. 1 er en skinn veske jeg fikk av en slektning til julegave for over 10 år siden, den bruker jeg mye ennå selv om det er litt pinlig da, den er trekantet. En er en bjørn borg veske som jeg kjøpte på båten en naturvit med sorte stropper og en er en veske jeg kjøpte en gang på veske butikk for ca 4 år siden skinn firekantet med lås, den er søt men kanskje litt barnslig.

Skrevet

Har mange i mange forskjellige farger og fasonger. Mange favoritter og bruker de alt etter antrekk og farge på skoene. :wink:

Skrevet

Den jeg bruker mest er en skulderveske i olastoff med masse buttons og pins på.

Gjest Seleena
Skrevet

Akuratt no bruker eg ei stoor veske i svart skinn som eg har funne på loftet til mormor. Den er råstilig! :D

Gjest gjest1
Skrevet

Blå hello kitty veske med blomster og palljetter, den ser drithomo ut, men den er min venn!

Skrevet

jeg er helt veske friiik!

elsker vesker!

nå har jeg en pastell grønn sisters point veske med en pastell grønn blomst på. har fått mye skryt over den!

har lyst på en luis vuitton veske også men har ikke kommet borti den perfekte typen..

tror jeg tar meg en tur innom hjemmesiden..

Skrevet

har mange vesker, men favorittveska for tida er ei tøyveske som er raudaktig og kvit med paljettar på, og perler på handtaket. Kjøpt på Accessorize.

Skrevet
jeg er helt veske friiik!

elsker vesker!

har lyst på en luis vuitton veske også men har ikke kommet borti den perfekte typen..

tror jeg tar meg en tur innom hjemmesiden..

Elsker vesker jeg og! :Nikke::hjerte:

Har du sett den til Friis (se link lenger opp)?

Uff, ekte LV er så dyre... Hadde vært artig å eie en ekte! Kjøpte nesten uekte LV, multicolor eller brun, men nå er jeg glad form at jeg ikke kjøpte. De er jo overalt...

Skrevet

Elsker vesker jeg og! :Nikke::hjerte:

Har du sett den til Friis (se link lenger opp)?

Uff, ekte LV er så dyre... Hadde vært artig å eie en ekte! Kjøpte nesten uekte LV, multicolor eller brun, men nå er jeg glad form at jeg ikke kjøpte. De er jo overalt...

hehe,jupp..er helt sprø etter vesker..

når jeg er i skobutikker og klesbutikker er det ikke klærne/skoene jeg legger mest merke til, det er veskene som henger i butikken :roll:

har sett på de uekte LV veskene rundt om kring, men ser at det er mange som har sånne også, men bare følelsen av og ha en EKTE LV veske må jo bare være herlig!!

Skrevet

Jeg har en masse vesker, men de jeg bruker mest nå er:

- En hvit linveske fra Friis, med den stor kronespenne på. Vesken er dekorert med sånne "veske-charms"

- En grønn, rosa og hvit en fra Suzy Smith. På en måte to vesker i en. Linveske inni, og dekorert plast utenpå.

- En hvit og rosa bag med laaang skulderstropp.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har to som jeg bytter på for tida, men jeg har også noe flere i skapet som jeg ikke bruker fult så ofte:

Den ene er svart med lang svart og hvit reim, som jeg kan tre over hodet, og ha den sånn på skrå. Med ganske romslig plass oppi.

Den er fra Wedins.

De andre er helt ny nykjøpt, liten, gråaktig med blått mønster noe slags kjetting lignende pynt forran og hvit, kort reim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...