AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg strikker i riller =to pinner (frem og tilbake) 1. Pinne øke med 1 kast, 1 rett og 1 kast 2. Pinne skal jeg strikke kastene vridd sammen 3. Pinne skal jeg øke igjen. Hvordan øker jeg over dette og hvordan vet jeg hvor jeg skal øke? 🤔 Noen tips? Anonymkode: 88a5c...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 12. april 2020 #2 Del Skrevet 12. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg strikker i riller =to pinner (frem og tilbake) 1. Pinne øke med 1 kast, 1 rett og 1 kast 2. Pinne skal jeg strikke kastene vridd sammen 3. Pinne skal jeg øke igjen. Hvordan øker jeg over dette og hvordan vet jeg hvor jeg skal øke? 🤔 Noen tips? Anonymkode: 88a5c...691 Du skal øke på annenhver pinne, altså du skal følge punkt 1, 2, 3 og gjenta disse tre pinnene så mange ganger som det står i oppskriften. Et sted like etter at dette sto, skal det stå hvor mange ganger du skal øke totalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 12. april 2020 #3 Del Skrevet 12. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg strikker i riller =to pinner (frem og tilbake) 1. Pinne øke med 1 kast, 1 rett og 1 kast 2. Pinne skal jeg strikke kastene vridd sammen 3. Pinne skal jeg øke igjen. Hvordan øker jeg over dette og hvordan vet jeg hvor jeg skal øke? 🤔 Noen tips? Anonymkode: 88a5c...691 Du skal øke med et kast rett før og etter den midterste masken. På bildet ser du den midterste masken jeg snakket om. Du kan også se denne videoen; https://www.garnstudio.com/video.php?id=1031&lang=no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Del Skrevet 14. april 2020 På 12.4.2020 den 22.31, Diamant20 skrev: Du skal øke med et kast rett før og etter den midterste masken. På bildet ser du den midterste masken jeg snakket om. Du kan også se denne videoen; https://www.garnstudio.com/video.php?id=1031&lang=no Tusen takk 😊😀 Anonymkode: 88a5c...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå