Gå til innhold

Når er barna store nok til å leke alene uten direkte tilsyn innendørs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med mor eller far hjemme. 

Anonymkode: 41019...8e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høyt er et tre? Det kommer an på ungen.

Anonymkode: e5fd4...a74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min kunne fint sitte med Duplo alene på rommet sitt da han var 2. Med åpen dør selvfølgelig og jeg visste at det ikke var noe skadelig der. Jeg vet ikke om det er det du mener med uten tilsyn? Jeg vil si at det var tilsyn, bare at jeg ikke så han absolutt hele tida.

Anonymkode: c2b54...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen kan det fint når de er halvannet, andre knapt når de begynner på skolen. Kommer helt an på barnet.

Anonymkode: 0da97...ce5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutten min lekte uten tilsyn når han var rett over 2 år. 

Jenta mi fant på så mye rart at jeg måtte sjekke og følge godt med til hun var ca 3,5 år. 

Anonymkode: 14c7e...0da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min 2 åring leker uten tilsyn. Det er jo korte perioder av gangen da, og da hører jeg han hele tiden selv om jeg ikke er i samme rom og følger med.

Dersom jeg bretter klær på vaskerommet, lager middag på kjøkkenet etc så leker han med lekene sine på stua. Samme etage og med dører åpne.

Anonymkode: 7860d...a98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på 1,5 og en på 5. De må følges med på med jevne mellomrom, hvis ikke kan du banne på at de har gjort et eller annet 😅 Fulle av påfunn begge to. Femåringen er oppe på rommet sitt alene i lengre strekk og leker, det går greit. Er ikke så mye galt han får funnet på i den etasjen og går han på badet for å begynne med et eller annet vannprosjekt så hører vi det. 

Anonymkode: 3ceea...cb4

AnonymBruker
Skrevet

Eldste kunne leke korte stunder uten tilsyn fra ca 2 år (men det var sjeldent, ville jo være der vi foreldre var :)) Yngste på 3 år er en liten luring, men har begynt litt nå etter å ha blitt 3 år.. Yngste liker også best å ha selskap av oss voksne❤️ Eldste var allikevel mer selvstendig på samme alder. Eldste var litt ute alene i hagen da h*n var 4 år. Det blir uaktuelt med yngste! Haha! Det handler nok både av ulikheter ved barna, men vi som foreldre har også blitt eldre og mer forsiktige av oss sikkert🙃👵🏻 Går veldig bra med begge barna altså, bare sånn.. om noen lurte 😃

Anonymkode: 38aec...3ca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint rydde kjøkken og stue mens han leker rundt på rommet eller i stuen uten tilsyn. 2 år gammel. Han er flink til å leke alene og kan i blant sitte 1t med egne ting. 

Anonymkode: 6b29a...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...