AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 På grunn av en familiekrise må jeg ta en tur-retur-flyvning innenlands. Har dere hørt noe om begrensninger/restriksjoner mtp hvor tett man blir plassert på fly? De kan vel ikke fylle opp flyene som vanlig? Forsøkte å finne info på norwegian.no og sas.no, men de har ikke spesifisert dette så vidt jeg ser. Anonymkode: 17a2b...8ac
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Ingen som vet?? Anonymkode: 17a2b...8ac
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Lite sannsynlig at et fly er fullt i disse tider. Flere utenlandske selskaper har sørget for god nok avstand mellom passasjerer så jeg vil tro de sørger for slikt her til lands også. Anonymkode: a3018...dfe 1
Lille-pus Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Jeg vil tro (nå vet jeg ikke, jeg bare tror på mistanke) at alle kollektivselskapene nå jobber hardt med å finne ut hvordan de skal kunne løse akkurat det problemet. Fly er kanskje den enkleste å styre belegget på. Tog, trikk, t-bane og buss ser jeg for meg kan være betraktelig mye mer problematisk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Lite sannsynlig at et fly er fullt i disse tider. Flere utenlandske selskaper har sørget for god nok avstand mellom passasjerer så jeg vil tro de sørger for slikt her til lands også. Anonymkode: a3018...dfe Ja, det synes jeg også. Men jeg snakka med kusina mi, som måtte fly i påska, på telefon, og hun sa at hun hadde hatt en passasjer rett foran seg på fly (og det er jo maks 40-50 cm til personen foran en sitt bakhode), pluss at det hadde sittet en passasjer på samme rad med ett sete mellom (typ at de satt på A og C, men at B var ledig). Jeg synes dette høres litt trangt ut når grensa innendørs er satt til to meters avstand? Er ventilasjonsanlegget såpass bra at det suger til seg virus og bakterier, slik at man kan sitte trangere? 1 hour ago, Lille-pus said: Jeg vil tro (nå vet jeg ikke, jeg bare tror på mistanke) at alle kollektivselskapene nå jobber hardt med å finne ut hvordan de skal kunne løse akkurat det problemet. Fly er kanskje den enkleste å styre belegget på. Tog, trikk, t-bane og buss ser jeg for meg kan være betraktelig mye mer problematisk. Jepp, enig. Det er mye enklere å kontrollere fly. Der kan man jo holde midtsetene utilgjengelige, feks. Anonymkode: 17a2b...8ac
Anbefalte innlegg