Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer med dette merket?  

Anonymkode: cbbf0...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg bruker mye Ordinary og en del produkter fra de andre Deciem-merkene, som Hylamide og Chemistry Brand. Ordinary-er billigserien fra Deciem, men synes du får mye for pengene. Bruker Retinol, Marula Oil og Buffet with Copper Peptides fra Ordinary, og HA Blur (mitt favorittprodukt) og SubQ Eyes fra Hylamide.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har The ordinary salicylic acid 2% masque og er veldig fornøyd med den. :) Har ikke prøvd noe annet fra merket.

Anonymkode: d60bd...6cb

Skrevet
14 timer siden, Jdz skrev:

Ja, jeg bruker mye Ordinary og en del produkter fra de andre Deciem-merkene, som Hylamide og Chemistry Brand. Ordinary-er billigserien fra Deciem, men synes du får mye for pengene. Bruker Retinol, Marula Oil og Buffet with Copper Peptides fra Ordinary, og HA Blur (mitt favorittprodukt) og SubQ Eyes fra Hylamide.

Hvor fikk du kjøpt retinol fra TO?   Ikke sett det i salg i Norge.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Apocalypte skrev:

Hvor fikk du kjøpt retinol fra TO?   Ikke sett det i salg i Norge.

Flere nettbutikker som selger det. Jeg hamstret fra Deciem sin egen netttbutikk før 350 kroners grense forsvant, så jeg hat forhåpentligvis for et år 😁 Har du prøvd LYKO?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Jdz skrev:

Flere nettbutikker som selger det. Jeg hamstret fra Deciem sin egen netttbutikk før 350 kroners grense forsvant, så jeg hat forhåpentligvis for et år 😁 Har du prøvd LYKO?

Jeg har sjekket alle butikker i Norge, kan du legge ved link?

Anonymkode: 9178c...72a

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sjekket alle butikker i Norge, kan du legge ved link?

Anonymkode: 9178c...72a

Du har rett, det er ingen som selger den lenger.

https://www.toll.no/no/netthandel/1.april/overgangsordning/

Nå ser det imidlertid ut som at det er kommet en overgangsordning for utenlandske nettbutikker som ikke er registrert i VOEC-registeret, så da jeg ville jeg benyttet sjansen til å bestille fra deciem.com. Det er fraktfritt over 300 kroner, ingen moms og fortollingsgebyr så lenge du holder deg under 350 kroner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!  Da bestilte jeg litt produkter så får vi se hva jeg synes!

Anonymkode: cbbf0...d4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...