Gå til innhold

Skal starte på skole med en fyr jeg ikke klarer å omgås... help!"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hei,

Jeg skal starte på en skole til høsten, og det er en jeg gikk i klasse med før som går der. Han oppførte seg ganske kjipt mot meg, jeg synes det var så kjipt at jeg bare måtte fjerne han fra sosiale medier. For, den fyren vil jeg ikke ha noe med å gjøre. (Det er en veldig, veldig lang historie - litt redd for å bli gjenkjent)

Problemet er det at vi skal starte på denne skolen sammen... jeg kommer ikke til å ta kontakt med han, men er redd han skal gå bort til meg/at vi skal få felles venner og ende opp med å sitte sammen i kantina o.l.

Når jeg tenker på han kjenner jeg at hele kroppen fylles med sinne, og jeg klarer ikke være rasjonell... Noen som har hatt det på denne måten før? Hvordan forholde seg til sånne? Jeg har aller mest lyst til å overse han helt dersom han skulle ta kontakt, men vil gjøre det kleint for folk rundt oss eventuelt...

Hvordan forholde seg til folk du bare vil slette helt og aldri snakke med, men som du kanskje må møte....?

Anonymkode: 0dda7...974

Trådtittelen er endret. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ops, overskriften ble ikke helt heldig ser jeg nå.. :) Er det mulig å få endret denne når jeg skriver som anonym?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ops, overskriften ble ikke helt heldig ser jeg nå.. :) Er det mulig å få endret denne når jeg skriver som anonym?

Du kan rapportere innlegget ditt og be en moderator om å forandre overskriften for deg😊

Men er dette en skole du må begynne på? Er det vgs? Isåfall, finnes linjen et annet sted? 

Anonymkode: 9b9cd...6e7

Skrevet

Tittelen på tråden er endret etter trådstarters ønske.

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn i livet at vi må treffe på folk vi ikke liker. På skolen er det ok. Da kan vi velge å gå vekk fra dem. Men på jobb så må vi være proffe. Dette går bra.

Anonymkode: 33879...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...