AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/mR9W9O/politiet-reagerer-etter-festnatt-landet-rundt-virker-som-folk-tror-dette-er-over?utm_content=row-3&utm_source=vgfront Dette ser lurt ut??? Anonymkode: f9500...064
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Her har naboen hatt fest hver dag siden skjærtorsdag... Masse biler, høy musikk, og folk som kommer slukøret ut døra tidlig om morgenen. Skjønner ikke tankegangen. Hadde Det ikke vært for at de har slått av den høye musikken rundt midnatt hver kveld, hadde jeg ringt politiet i går. Man blir så lei! Men er rus involvert, så orker ikke konfrontere (tør ikke). Jeg skulle nesten ønske han fikk korona.... Så hadde vi kanskje fått litt fred. Heldigvis har ungene rom i kjelleren, så de reagerer ikke på bråket. Anonymkode: 3e865...32e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Det jeg stusser over det virker ikke som politiet skriver ut bøter heller så da er det jo fritt frem. Anonymkode: f9500...064
Anbefalte innlegg