AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Samboers søster forteller om en hendelse til meg og samboer får med seg halvparten av det. I bilen snakker vi mer om det siden han lurte på hva det egentlig handla om. Senere var vi hos den det ble pratet om hos søsteren og samboeren min tvinger meg til å fortelle det jeg hørte. Jeg sa nei flere ganger også begynner han å fortelle og jeg må rette på han og gi riktige detaljer. Så ble jeg budbringer uten å verken mene det eller ville det. Den som fikk høre om seg selv tok seg veldig nær av det. Jeg følte jeg ble satt veldig mellom barken og veden, føler jeg brøyt en annen persons tillit. Så jeg ringte opp søsteren dagen etter og spurte om det virkelig var slik det skjedde. Om hun ikke var sikker på om det virkelig var slik så trengte jeg å vite det nå. Også ba jeg om at hun pratet ut med den det gjaldt. Hun sto på sitt en stund, men lurte på om hun ikke måtte legge seg langflat nå. Hun mener det er misforståelse alt sammen. Nå har jeg hørt begge sider av saken og det er to totalt forskjellige syn på det. Det kom litt flere ting om flere, men det er vist slik at dette ofte skjer. Hvordan kunne jeg unngått det her og hva bør jeg gjøre fremover? Anonymkode: 2d9fb...8a8
Blålilla Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Be de to det gjelder ta en kaffe sammrn og finne ut av det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Samboeren din er en dust som tvang deg til å si dette. Neste gang får du be ham snakke med søsteren sin selv for å få høre hva det var, så kan han sladre på egenhånd. Virker jo ikke som du kan stole på at han holder tett om ting, så ville ikke fortalt ham ting som ikke må komme videre. Anonymkode: aae00...5a8 11
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, Blålilla skrev: Be de to det gjelder ta en kaffe sammrn og finne ut av det. Ja, jeg sa det til begge parter. Sa også at jeg syns det ble veldig vanskelig å bli satt sånn midt i det. Anonymkode: 2d9fb...8a8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren din er en dust som tvang deg til å si dette. Neste gang får du be ham snakke med søsteren sin selv for å få høre hva det var, så kan han sladre på egenhånd. Virker jo ikke som du kan stole på at han holder tett om ting, så ville ikke fortalt ham ting som ikke må komme videre. Anonymkode: aae00...5a8 Ja, han skjønte det selv etterpå at det var dårlig av han å tvinge meg til å fortelle. Kjenner også på det at neste gang jeg får høre noe der så kan ikke jeg og han snakke om det etterpå. Han og den det gjaldt syns det var fint å få frem dette, jeg er ikke fullt så enig. Anonymkode: 2d9fb...8a8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne jeg unngått det her og hva bør jeg gjøre fremover? Hold ting hemmelige for samboeren din, ikke fortell ham ting og hvis det kommer en tilsvarende situasjon så lyv og si at du ikke aner hva de snakker om ELLER at du ikke vil si det. Begynner noen å presse deg, så går du. Anonymkode: b0d99...e63 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hold ting hemmelige for samboeren din, ikke fortell ham ting og hvis det kommer en tilsvarende situasjon så lyv og si at du ikke aner hva de snakker om ELLER at du ikke vil si det. Begynner noen å presse deg, så går du. Anonymkode: b0d99...e63 Angrer på at jeg ikke sto mer på mitt, personen det gjaldt var jo der, så alt ble litt kleint. Anonymkode: 2d9fb...8a8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 Samboeren din er skikkelig teit. Å ikke kunne stole på samboer, det ville vært et problem for meg Anonymkode: 17b32...89b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå