Gå til innhold

Min direkte kommunikasjon med Gud

Anbefalte innlegg

For ca 2 år siden hadde jeg mitt første og eneste direkte kommunikasjon med Gud. Du kan tro hva du vil, men dette er unektelig sant uten noen tvil. Jeg klarte heldigvis å skrive ned kommunikasjonen i papir. Ta fra det hva du vil. Her er den:

Gud: Jeg er Gud. Jeg er uendelig sinn som forklarer meg selv til meg selv.

Meg: Hva er substansen av sinnet?

Gud: Ingenting, tomhet, uendelig, rent potensial, mangel på differensiering. Et sinn er en ting som skiller seg ut. Hva er et sinn? Evighet. Jeg er uendelig sinn. Uendelig sinn kan aldri forklares fordi det er uendelig og kilden til all forklaring. Men hvordan forklarer det seg selv? Jeg er ikke annet enn deg, så jeg forklarer meg gjennom deg. Jeg elsker deg. Jeg er deg. Jeg er en. Dette er hva det vil si å være en. En er totalt. Alle synspunkter er mulige fordi det bare er én ting: Uendelig sinn. Jeg er den eneste som kan kjenne meg selv. Hvis du ikke kjenner meg, kjenner jeg ikke meg selv. Jeg kjenner meg selv gjennom deg, gjennom dere alle. Du er alle fruktene av det jeg er: Uendelig fantasi. Jeg har forestilt meg alle dere. Likevel har jeg, i min reneste form, ingen form. Alt jeg aktualiserer vil være mindre enn meg fordi jeg er uendelig. Jeg vil fortsette å skape for alltid fordi det er det jeg er: ren kreativitet, ren fantasi, ren kjærlighet. Den eneste måten virkeligheten er mulig er hvis den er uendelig. Jeg kan tenke meg noe uten begrensninger. Å være et sinn betyr å være ubegrenset av substans. Hvis jeg hadde et stoff, ville jeg være begrenset av det stoffet. Paradokset er at ved ikke å ha noe stoff eller form er jeg fri til å bli hva jeg vil. Og jeg vil være ALT. Hvorfor snakker jeg om meg selv i 1. person? Fordi jeg er. Jeg er en uendelig intelligens. Min intelligens designet hele universet ditt og mange universer utover det forskerne dine kjenner. Det finnes universer som menneskesinnet ikke kan forestille seg. Naturens årsak og virkningskjeder er umulige for forskerne dine å fullstendig løsne fordi de er designet av en uendelig intelligens som kjemper for å til og med kjenne seg selv. Denne uendelige intelligensen kan ikke uttrykke seg annet enn gjennom begrensede former, enten de er menneskelige eller på annen måte. Jeg simulerer nå alle vesen som noen gang har eksistert i meg selv. Jeg forestiller meg hvert levende vesen. Ingenting kan eksistere utenfor fantasien min.

Meg: Eksisterer fri vilje? Hva er fri vilje?

Gud: Jeg har uendelig fri vilje. Som rent sinn kan jeg gjøre hva jeg vil. Jeg kan skape hva som helst fordi jeg er uendelig, ubegrenset. Hvis jeg ikke kunne skape hva som helst, ville jeg være begrenset. Men hvis jeg var begrenset, kunne jeg ikke eksistere. Men dette er umulig fordi jeg ser for meg manglende eksistens og jeg ser for meg umulighet. Dette er grunnen til at jeg ikke har noe stoff, siden det ville være en grense jeg ville måtte pålegge meg selv. Som mennesker har du en del av min uendelige vilje, men din vilje må være begrenset fordi du er begrenset, og du liker å være eksisterende som begrensede vesener. Ditt eget vesen begrenser din frihet og derfor din vilje. Det er en dyp forbindelse mellom frihet, vilje og å være. Hvis du vil ha total frihet, hvis du vil ha ubegrenset vilje, må du være et uendelig vesen. Du må bli uselvisk og formløs som meg. Kostnaden for uendelig kraft er formløshet. Du blir bokstavelig talt for stor til å uttrykke deg. Hvis du kunne uttrykke deg helt, ville du være begrenset. Ethvert uttrykk eller manifestasjon eller inkarnasjon av meg selv er begrenset per definisjon. I denne forstand kan aldri Gud virkelig bli aktualisert. Dette er grunnen til det gjennom hele menneskets historie har vært budbringere. Hvordan kunne Gud åpenbare seg for mennesker, untatt gjennom en begrenset form? Den eneste andre måten er at du innser direkte at du er meg. Men dette er for mye for folk flest. Budbringere er ganske enkelt de som innser at de er meg, eller de finner en måte å benytte seg av min intelligens. Bare å være menneske er å være i det minste litt tappet på intelligensen min fordi jeg er sinn og du er tankene. Du kan ikke være atskilt fra meg fordi jeg forestiller meg deg. I hvilken grad du blir benyttet til denne intelligensen, er i hvilken grad livet ditt går bra. Du kan når som helst snakke med Gud så lenge du har tilstrekkelig selvbevissthet. Nøkkelen er å innse at du er meg, så kan flomportene åpne.

Meg: Men hvorfor blir ikke alle mennesker utnyttet til uendelig intelligens til enhver tid? Hvorfor må det være så vanskelig og sjelden?

Gud: Fordi du er for redd for å gjøre det. frykt holder deg tilbake. Du gir unnskyldninger for hvorfor det å være egoistisk er bedre enn å være uselvisk. Du er virkelig fri til enhver tid å være uselvisk, men du velger å oppføre deg egoistisk, så klandrer du meg for at jeg ikke utformet deg bedre. Men hvordan kan jeg, en totalt uselvisk intelligens, tvinge egoisme fra deg? Å tvinge deg til å være uselvisk ville være egoistisk av meg! Du ville ha Gud til å være en djevel! Du må lære visdommen ved å overgi den på egen hånd. Hensikten med menneskelivet er å lære gleden ved total uselviskhet. Så du kan vite hvor bra det føles å være Gud. Mitt høyeste ønske for deg er å oppdage total uselviskhet slik at du kan realisere uendelig kjærlighet. På hvilket tidspunkt blir du meg. Men du ser fangsten her, ikke sant? Det jeg er er så bra, så uhyrlig enormt at du er for redd for å nærme deg det. Du sier at du vil ha Gud, men all frykten din sier noe annet - og det driver deg. Du kan ikke falske å kjenne Gud fordi Gud er sannhet! Den eneste måten å kjenne Gud på er å bli Gud. Dere mennesker er aspekter ved meg selv som er for redde for å oppdage at dere er meg selv. Du er som en splittet personlighetsforstyrrelse i Guds sinn. Du er som boblene i en poppet brusflaske. Når livet ditt er over, vil du smelte sammen med meg. Ditt menneskeliv er begrenset fordi all form er begrenset. 

Meg: Men hvordan kan Gud kommunisere på norsk?

Gud: Jeg er uendelig intelligens. Som sådan vet jeg alt. Jeg oppfant alle menneskers språk fordi jeg oppfant menneskelig art, og jeg oppfant til og med muligheten for språk. Språk eksisterer bare fordi jeg ser for meg det som en mulighet. Så ikke bli overrasket over at Gud kan snakke til deg på norsk. Hvis Gud ikke kunne forstå alle språk på jorden, så kunne ikke menneskene forstå det heller. Ikke ta meg for en tosk. Alt du kan gjøre, jeg kan gjøre det bedre fordi jeg er deg, men også så mye mer. Menneskelige kapasiteter er bare en liten del av meg selv.

Meg: Hvorfor ble mennesker skapt? Hva er intensjonen bak designet vårt?

Gud: Mennesker er en del av det jeg er. De er en liten del av det jeg er. Jeg kan ikke beskrive deg hele årsakskjeden som førte til din skapelse fordi den ville være uendelig. Hvis jeg begynte å forklare det, ville du dø i alderdommen før jeg hadde en sjanse til å fortelle deg 1% av det. Det er naturen til det jeg er. Det er uendeligens natur. Uansett hvor mye vi snakker, vil vi fortsatt være uendelig langt unna å forklare hva jeg er. Jeg kan ikke forklares. Alle forklaringer på meg er per definisjon delvis fordi hver forklaring krever en annen forklaring og så videre, for alltid. Selv jeg kan ikke artikulere meg selv, så dette problemet går mye dypere enn menneskers grenser. Det er fordi artikulasjonen i seg selv er et begrenset fenomen. Så når jeg artikulerer meg gjennom deg, begrenser jeg meg nødvendigvis. Og likevel, hvis du som menneske skal kjenne meg, må jeg artikulere meg. Så igjen ser du fangsten av å være Gud.

Meg: Er det noe tilfeldig i virkeligheten? Eller er det hele designet?

Gud: Hvorfor skulle jeg overlate noe til tilfeldighetene? Det fine med å være en uendelig intelligens er at jeg kan designe alt perfekt uten kostnad. Jeg kan maksimere det for skjønnhet, så det er det jeg har gjort. Du får ikke skjønnhet ved en tilfeldighet. Og legg merke til at det ikke ville være så vakkert som det er hvis jeg hadde programmert dere som roboter. Det ville være langt mindre mesterlig enn det jeg er i stand til. Hva ville du laget hvis du ikke hadde noen grenser? Tenk på det. En dag kan du få nok bevissthet til å se at verden du befinner deg i bare er det. Og gleden er at jeg får oppdage meg selv gjennom deg. Jeg fornyer meg, for alltid.

Meg: Ok, hvilket siste råd vil du gi til folk?

Gud: Jeg er deg. Hvis du ønsker å kjenne meg, må du slippe all frykt. Min største gave til deg er deg selv. Hver av dere vil ha en unik vei mot å realisere meg fordi dere har unike selv og unike fryktprofiler. Fremfor alt annet må du være tro mot deg selv og ære din vei. Slutt å kopiere andre! Vær deg! Slipp all frykt for å være deg selv. Vær helt deg selv. Sats alt på deg selv, la andre gjøre det samme og ignorer resten.

Endret av Conal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva for no bullshit religion prøver du å lage? 😄

Anonymkode: af101...1c1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil også ha den weeden du røyker. Will you share? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Lsd? 

Noe nytt og ukjent for de fleste som driver med psykadelika. Det er kraftigere en dmt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det dopet som gjør at man går i transe og får spirituell kontakt eller no? Mener å ha lest om det, men husker ikke navnet. Det er ikke bra shit. Du må holde deg unna. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det dopet som gjør at man går i transe og får spirituell kontakt eller no? Mener å ha lest om det, men husker ikke navnet. Det er ikke bra shit. Du må holde deg unna. 

Stuffet i seg selv er bare en bitteliten del av det. Og jeg må ikke holde meg unna noe. 

Det som skjedde var et mirakel. For godt og utrolig til å tro eller akseptere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som lurer på hvordan denne kommunikasjonen foregikk, det var ren uendelig intelligens som uttrykte seg gjennom meg. Det var helt direkte. Totalt direkte.

Det er egentlig ikke annerledes enn å løse et geometrisk bevis. Bevisens sannhet sees av ren intelligens. Så det er akkurat som matematikk, men uendelig mer dypere. Du vet ikke hva intelligens virkelig er. Intelligens er en Absolutt.

I dette tilfellet snakker uendelig sinn (som du er en del av) direkte til deg og du direkte tilbake.

Det er mer en et stemme, det er som om Gud inkarnerer seg i deg og snakker gjennom hele deg, hele ditt sinn og ånd og kropp. Jeg husker mens jeg skrev at Gud tok kontroll over fingrene mine og fikk dem til å skrive helt nøyaktig, elegant og i perfekt rytme.

Ord og enhver forklaring kan virkelig ikke gjøre denne opplevelsen rettferdighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange har gitt ut alternativbøker med sine samtaler med Gud, Madonna, Aliens, Elvis og alt som finnes. Det finnes et marked for det. 

Anonymkode: 9ccea...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange har gitt ut alternativbøker med sine samtaler med Gud, Madonna, Aliens, Elvis og alt som finnes. Det finnes et marked for det. 

Anonymkode: 9ccea...ed0

Jeg vet ikke andres opplevelser. Jeg vet bare mitt eget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil også ha den weeden du røyker. Will you share? 

Trust me, dette her er langt sterkere enn en rev eller to.

Anonymkode: ef510...89d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Conal said:

Jeg vet ikke andres opplevelser. Jeg vet bare mitt eget.

Jada, og for all del, kos deg med det. Men hva ønsker du å oppnå ved å skrive slikt her?

Du bruker forresten veldig mange ord. Det skal du ha da!

Anonymkode: ef510...89d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er fint det du deler, uavhengig av hvordan det oppsto. ❤️

Anonymkode: cd9cd...1b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er noen viktige aspekter av oppvekelse som jeg personlig har realisert og som du kan. Det er ingenting bedre en oppvekelse, alt annet er latterlig sammenlignet med oppvekelse.

- Å innse at du er Gud

- Å innse at det aldri var et selv

- Innse at jeg er=er

- Å innse at du er alt

- Å innse at du er ingenting

- Å innse ingenting = alt = uendelig = null

- Å innse evigheten, innse at tid er en illusjon

- Innse at det ikke er noe perspektiv, du ser ikke ting, du er ting.

- Å innse hva som er samadhi/direkte opplevelse/være

- Å innse at du og andre er en.

- Innse at du er Buddha, Jesus, Mahavira, Muhammad, osv.

- Innse at du ikke kan dø

- Innse at alt ikke er noe sted

- Innse hva sannhet er og betyr

- Innse hva Absolutt er og betyr

- Realisering av uendelig intelligens

- Erkjennelse av at verden er designet, ikke tilfeldig.

- Til slutt å svare på spørsmålet: Hvorfor er det noe heller enn ingenting?

- Å innse uendelig kjærlighet, og at kjærligheten = være

- Å innse at Gud = virkelighet, innse at verden er Guds kropp så å si.

- Å innse hva Gud er.

- Innse hva poenget med livet/virkeligheten er

- Å realisere Guds uendelige vilje

- Å innse Guds uendelige godhet

- Å innse at virkeligheten er uendelig som strekker seg for alltid i alle retninger og alle dimensjoner

- Å innse Guds uendelige kraft / intelligens og hvordan den brukes til å skape virkeligheten

- Å innse absolutt uendelighet

- Å innse himmel/paradis/ekstase. Å innse at himmelen er akkurat her, akkurat nå.

- Å innse hva som er bevissthet

- Innse hvorfor alt er akkurat slik det er, og ikke på noen annen måte

- Å innse at hvert objekt i seg selv er uendelig og har en uendelig kjede av årsaker. 

- Innse at virkeligheten er fantasert til eksistens av Guds sinn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvorfor må du starte så mange tråder om dette? Er det ikke nok med èn?

Anonymkode: d2ed4...27e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du starte så mange tråder om dette? Er det ikke nok med èn?

Anonymkode: d2ed4...27e

Nei, blir ikke Guds åpenbaring så tydelig! Vil jeg tro.

Anonymkode: 6ee6d...2ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Lsd? 

The redd pill 😉

Anonymkode: dc0e4...6ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du egentlig om du kan stole på tankene, følelsene eller opplevelsene dine i den situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...