Gå til innhold

Hva tenker dere om fedre som fester med sine egne barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller mødre for den saks skyld?

Vet om en far som har dratt til Tomorrow land festival med sønnen sin og sønnens venner, er ikke det litt patetisk? Faren er tidlig i 20 årene og faren i tidlig 50 åra. Hvilke type menesker er dette?

Anonymkode: 42c4e...dc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sømmen er tidlig i 20 årene

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil ha sjans på noen av vennene til sønnen når de er i fylla... Isåfall sykt rart og ekkelt.... 

Anonymkode: 8b2ec...9b7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg tenke noe om det da? Er ikke det bare kjekt at de fester sammen? 

Anonymkode: 04af6...e88

• Liker 4
Skrevet

Vet om flere foreldre som drar på festivaler og konserter med "barna" Det jeg vet er at "barna" vil det, og syns det er ok, så da ser jeg ikke noe problem i det. De er vanlige foreldre, men ikke av den konservative typen. Ungene er vanlige unger med utdannelse og jobb. Thats it

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? said:

Ungene er vanlige unger uten utdannelse og jobb.

Rettet skrivefeilen din.

Anonymkode: eed72...717

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har en dame som er nesten 16 år yngre enn han selv. Han har ikke reist på festivaler og slikt etter han traff henne. Denne dama er ikke en av sønnens venner

Skrevet

Vil først tenke at det kansje er litt rart å dra på en slik festival med ungene, men hvis de syns det er greit så hvorfor ikke...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rettet skrivefeilen din.

Nei, du gjorde ikke det. Du tar feil

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, SoWhat? said:

Nei, du gjorde ikke det. Du tar feil

Nei, jeg tar ikke feil. Underutvikla personer som tilfeldigvis har klart å formere seg feiler som regel med barneoppdragelsen.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tar ikke feil. Underutvikla personer som tilfeldigvis har klart å formere seg feiler som regel med barneoppdragelsen.

Og måten du skriver på.... jez

Ironisk

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en far  og ei datter som drikker sammen i helgene. Det er "bare" 20 år mellom dem da, så kanskje det har noe å si.. Er en ung forelder mer venn en forelder kanskje? 

Anonymkode: 71cac...50e

AnonymBruker
Skrevet

Har festet med min far siden jeg var 16. Er nå 26 og han 49. Ser virkelig ikke problemet, men er gjerne mer vanlig ute på bygdene. Alle samles og har det gøy, er ikke bare snakk om min far og mine venner liksom. 

Anonymkode: 7607b...78c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min datter er 20 og jeg er 38. Kunne ikke falt meg inn å feste med henne. Jeg tar av og til en fest og bytur med mine venninner men holder meg unna 18 og 20 års grenser. 

Vi har drukket noen glass sammen i forbindelser med måltider eller et glass i ny og ne men kunne aldri falt meg inn at hun skulle sett meg beruset. Det har hun aldri gjort og det kommer hun aldri til å se heller. 

Anonymkode: 7cd3f...388

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg «fester» ikke med mine foreldre, men kan delta i selskapeligheter og dra på konserter med dem ja. Jeg er 30 og mamma er såvidt over 50. 

Anonymkode: a7023...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Har festet litt med min far siden jeg var ca 16 år. Er ikke så ofte nå lenger, men når vi møtes glir det ofte over til å bli en fest. Enten på hytta eller at vi har vært ute og spist og så drar på byen (sammen med min stemor og stesøsken osv). Drakk ikke med mamma før jeg var 25 men nå har vi vært på konsert og byen sammen, og jeg var selvfølgelig invitert i hennes 50 års dag som ble en heidundrandes fest. 

Synes det er litt rart at jeg, stesøsknene mine og vennene våre festet med far og stemor fra vi var 16... Men ellers ser jeg ikke problemet. Vet ikke om jeg ville reist på festival med de da😅

Anonymkode: a99f6...bdc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i bygda. BYGDA faktisk. 

Men det er ikke vanlig Å feste sammen med foreldre. De som gjør det...har diverse andre problemer. 

Å gå på konserter sammen blir noe annet synes jeg. Da er alkoholen et tilbehør nærmest 😊

Anonymkode: 91fdf...095

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Er å "feste" synonymt med å drikke seg dritings? Virker sånn på svara. I min verden betyr det å feste derimot å være på fest, og der er vel helt normalt å være på fest med foreldrene sine? Merkelig problemstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...