AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Del Skrevet 11. april 2020 Typen sier "Jeg er kinky" eller "Jeg liker det kinky". Lurer derfor på hva du omtaler som kinky? Anonymkode: 608cb...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Del Skrevet 11. april 2020 Ville det ikke ha vært mer interessant for deg å finne ut av hva typen din legger i uttrykket kinky. Anonymkode: 39475...e13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 11. april 2020 #3 Del Skrevet 11. april 2020 Det er et pent ord for å være pervers. Når typen din sier det på en positiv måte, bør du ta det som et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. april 2020 #4 Del Skrevet 11. april 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen sier "Jeg er kinky" eller "Jeg liker det kinky". Lurer derfor på hva du omtaler som kinky? Anonymkode: 608cb...ed8 At hetrofilemannfolk liker rævpuling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Del Skrevet 11. april 2020 Finne på masse tullball i senga. Håndjern og fuglefjær og dildoer her og der. Anonymkode: 251dd...e2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Del Skrevet 11. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville det ikke ha vært mer interessant for deg å finne ut av hva typen din legger i uttrykket kinky. Anonymkode: 39475...e13 Jo, men kjekt å få litt tilbakemeldinger her og. Møter han neste helg, så har tenkt 0 spørre 😊 Anonymkode: 608cb...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Del Skrevet 11. april 2020 For meg betyr kinky at man liker/tenner på ting som er utenom «vanlig» sex, som jeg tenker er klining-sug/slikk-piv. Hva det er, smerte, ydmykelse, skam, sadisme, blod, tiss, bleier, age play eller å ha/være husslave, er opp til fantasien of the beholder 😉 Anonymkode: ec063...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå