Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Har sittet oppe til nå og laget smykker, og et problem som da alltid dukker opp er avslutningen, altså festet der hvor låsen er. Det blir alltid så stygt og klumpete og teit... Noen som har noen råd?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Hvilken type smykke lager du da? Med tråd, fiskesen, lin, lær, perler på stenger?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Ståltråd og perler... Vet ikke hvordan man lager sånn fotoalbum, ellers kunne jeg lagt ut bilde
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har pleid å bruke en bit av kjede i slutten, jeg. Eller jeg fester låsene i øyekroker med små perler på.
liv Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 om du bruker slike skrulåser så kan du bare lage en knute på senen, den vil forsvinne inn i låsen.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har pleid å bruke en bit av kjede i slutten, jeg. Eller jeg fester låsene i øyekroker med små perler på. Ja, det gjør jeg og, men er så redd for at det skal ryke, så blir litt mye ståltråd...
Scheherazade Skrevet 20. juni 2005 #7 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har brukt knuteskjuler på ståltråd en gang, funket fin-fint. Ellers, dersom smykkene er litt brede, kan du jo kjøpe sånne platelåser som du klemmer på? Bruker det til strikkede armbånd iallfall.
Gjest Perleslottet.no Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 Du kan bruke knuteskjuler for å skjule knutene. De er lette og få på og resultatet blir meget pent. Du finner noen her: http://www.perleslottet.no/product_info.ph...c41af8fa99dc039 Mvh Bente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå