Gå til innhold

Butikker som er åpne søndag og/eller mandag Grenland

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om matbutikker som er åpne de to neste dagene? Gikk ut for å handle i dag kl 16. Da var alt stengt. Visste ikke det... Vet at de nærmeste søndagsåpne butikkene her har valgt å ha stengt nå. 

Trenger en butikk i Porsgrunn/Skien/Bamble/evt Larvik. 

Har ikke middag for de neste dagene. I dag spiste vi tomatsuppe, ikke helt det store påskeaftensmåltidet. 

Anonymkode: dd411...816

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Joker, flere butikker i området ditt.
Rema Heistad, Gimsøy, Skreppestad.
Extra Stavern, Gråtenmoen.
Prix Frankendalsveien.
Meny Helgeroa.

Sjekk nettsidene deres selv, før du legger i vei. 

Anonymkode: b2048...cc0

• Liker 1
Skrevet

Er vel lite butikker åpne på 1 og 2 påskedag... her er kun søndagsbutikken på extra åpen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joker, flere butikker i området ditt.
Rema Heistad, Gimsøy, Skreppestad.
Extra Stavern, Gråtenmoen.
Prix Frankendalsveien.
Meny Helgeroa.

Sjekk nettsidene deres selv, før du legger i vei. 

Anonymkode: b2048...cc0

Mener du det? For de er stengt alle i Porsgrunn. Ja jeg sjekker og sannsynligvis ringer først. Tusen takk for tips 😊

AnonymBruker
Skrevet

Og må bare si at jeg har sjekket f eks meny telemarksporten. Nettet sier de har åpent på søndager. Men det har de ikke nå lenger (de siste ukene). De har lapp på døren da. Men om man bare sjekker på nettet så får man åpenbart feil informasjon.  

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, jessicbj skrev:

Er vel lite butikker åpne på 1 og 2 påskedag... her er kun søndagsbutikken på extra åpen.

Er det slik i påsken uansett? Er vant med å være på hytta i påsken (står fint over nå...) og da har jeg alltid handlet inn på forhånd uansett. Men her i nærområdet er det flere søndagsåpne butikker, men de har vært søndagsstengt de siste ukene. 

Ts

Skrevet

Har du sjekket kolonial.no? (de skal levere til skien/porsgrunn i det minste, sjekk uthentesteder om de ikke leverer hjem til deg). Kanskje litt sent for å bestille til i morgen, men kanskje til mandag. Er blitt mye bedre kapasitet hos de de siste dagene her jeg bor hvertfall, tror folk er vant til å handle inn for påsken. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snowbrigade skrev:

Har du sjekket kolonial.no? (de skal levere til skien/porsgrunn i det minste, sjekk uthentesteder om de ikke leverer hjem til deg). Kanskje litt sent for å bestille til i morgen, men kanskje til mandag. Er blitt mye bedre kapasitet hos de de siste dagene her jeg bor hvertfall, tror folk er vant til å handle inn for påsken. 

Nei det har jeg ikke sjekket. Skal gjøre det. Har aldri brukt hjemlevering før. Selv om jeg dessverre tror at de trenger litt mer tid på seg spesielt når det er helligdager. 

Jeg skal egentlig handle til meg selv og tre barn pluss en risikofamilie. Forbanner meg selv for at jeg ikke har sjekket åpningstider. Trodde virkelig ikke at kl 16 var for sent på en lørdag...

Takk for tips 😊

Skrevet

Typisk påskeaften, men det vet man jo ikke når man ikke er vant til det :) på kolonial.no kan du også sjekke når du først kan få levering, før du begynner å handle:) så lett å finne ut av

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Snowbrigade skrev:

Typisk påskeaften, men det vet man jo ikke når man ikke er vant til det :) på kolonial.no kan du også sjekke når du først kan få levering, før du begynner å handle:) så lett å finne ut av

Ja, jeg visste ikke det. Er voksen,men har alltid hatt andre vaner i påsken. Sjekket kolonial.no nå, levering tidligst tirsdag. Så da kan jeg like gjerne handle på butikken. 

Er det noen son vet om fysiske butikker som er er åpne søndag så rop ut. 😊 skal sjekke de som ble nevnt tidligere, men jeg stoler ikke helt på google. For de sier at de tre nærmeste butikkene her har åpent og det stemmer ikke....

Ts

• Opprett ny...