AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg sliter med at jeg får sår hals noen dager etter at typen har penetrert munnen/halsen min litt heftig. Utrolig deilig der og da men ikke så gøy å småhoste og ha sår hals noen dager etter. Er dette et vanlig problem eller burde vi kanskje roe litt ned eller evt ikke gå så dypt? Anonymkode: 13cda...d2c
Rant Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 🙄 Det er ikke deilig å ha noe langt ned i halsen som trigger brekningsrefleksen. Og ja, det er vel nokså normalt å bli sår etter heftig DT penetrering. Troll. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, Rant skrev: 🙄 Det er ikke deilig å ha noe langt ned i halsen som trigger brekningsrefleksen. Og ja, det er vel nokså normalt å bli sår etter heftig DT penetrering. Troll. TS har nok en urenslig mann med lite utstyr. Anonymkode: 07268...42a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, Rant skrev: 🙄 Det er ikke deilig å ha noe langt ned i halsen som trigger brekningsrefleksen. Og ja, det er vel nokså normalt å bli sår etter heftig DT penetrering. Troll. Hæ? Mener du at jeg er troll? Jeg tenner på å suge og å bli knullet i munnen. Brekker meg sjeldent. At du ikke liker det betyr ikke at andre kan ha andre preferanser. Men takk for svaret på det jeg lurte på. Er ikke noe jeg tar opp med folk så derfor skreiv jeg her. HI Anonymkode: 13cda...d2c 1
Rant Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Mener du at jeg er troll? Jeg tenner på å suge og å bli knullet i munnen. Brekker meg sjeldent. At du ikke liker det betyr ikke at andre kan ha andre preferanser. Men takk for svaret på det jeg lurte på. Er ikke noe jeg tar opp med folk så derfor skreiv jeg her. HI Anonymkode: 13cda...d2c Tenne på suge er ikke det samme som å synes det er deilig. Om du har en erogensone bak i halsen, tror jeg du skal ta deg en tur til legen for sjekk. Troll fordi det obvious er en runketråd. 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller ikke. Klart jeg synes det er deilig når jeg tenner på det. Hva vil du ellers kalle det? Jeg liker det fordi jeg liker hele situasjonen og blir ekstremt kåt av det. Er det ikke deilig da? Jeg liker smaken av han, følelsen av han og at jeg blir dominert. Alt det synes jeg er deilig. Ja det går hardt for seg, ja jeg blir sår i halsen. Alt jeg lurte på er om det er vanlig. Er tydeligvis ikke mulig å få et ordentlig svar fra folk uten å bli latterliggjort eller bli kalt for troll. Anonymkode: 13cda...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Jeg pleier å bli sår i halsen etter dp men gjør aldri så jeg får brekningsreflekser eller at det er ubehagelig. Anonymkode: b618a...105
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å bli sår i halsen etter dp men gjør aldri så jeg får brekningsreflekser eller at det er ubehagelig. Anonymkode: b618a...105 Takk for skikkelig svar ♥️ Greit å vite at jeg ikke er den eneste! HI Anonymkode: 13cda...d2c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for skikkelig svar ♥️ Greit å vite at jeg ikke er den eneste! HI Anonymkode: 13cda...d2c Bare hyggelig:) Men her er det kun jeg som styrer når det blir dp. Og da får ikke han ta på hodet mitt for å hjelpe eller noe. Han får ikke knulle halsen min for å si det sånn. 😆 Anonymkode: b618a...105 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hyggelig:) Men her er det kun jeg som styrer når det blir dp. Og da får ikke han ta på hodet mitt for å hjelpe eller noe. Han får ikke knulle halsen min for å si det sånn. 😆 Anonymkode: b618a...105 Her styrer han mest men jeg kan jo selvfølgelig stoppe hvis jeg vil. Og han vet ganske godt hvor grensene mine går 😅 som regel ligger jeg på rygg mens han står ved siden av senga. Da blir det litt lettere 😊 HI Anonymkode: 13cda...d2c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Deepthroat er for psykopatiske menn og servile kvinner. Anonymkode: dc844...e05 1
Anzii Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 Hvorfor kan ikke folk bare like hva man vil??🤷🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 Ja, blir ofte litt sår et par timer etterpå. Ikke sår, men hoven. Anonymkode: c4a08...fac
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 Ja jeg blir også sår i halsen og får tørrhoste av DP. Anonymkode: b6e6c...165
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Huff, jeg elsker følelser av å bli dominert under oralsex. Å med en som er stor nok blir halsen ofte sår og ubehag etterpå. Men det varer max en dag. Anonymkode: 55e8b...449
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 Jeg blir ikke det. Dere burde roe det ned Anonymkode: 1a42f...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå