Gå til innhold

Har du noengang blitt anklaget for noe som du ikke har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og folk trodde ikke på deg. 

Anonymkode: fe4a5...aa6

Videoannonse
Annonse
Gjest SecondTry
Skrevet

Ja, både fra ungdomsskolen og i voksen alder. Ble så totalt overkjørt av inspektør og rektor på ungdomsskolen at det har satt permanente spor, og gjorde at jeg mistet all respekt for autoriteter.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp og sånt setter spor. 

Anonymkode: 3fc6d...5bc

AnonymBruker
Skrevet

Mannen beskylder meg omtrent daglig for å ha kastet ting som han selv har rotet bort...

Anonymkode: e7d1c...669

• Liker 3
Skrevet

Ja, men den som beskyldte meg ble ikke trodd. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, på jobb, og det nytter ikke å si sannheten for jeg blir ikke trodd. 

Anonymkode: bac4b...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Ja den listen er evig lang

Anonymkode: 509da...43d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble anklaget av min søster for noe jeg ikke har gjort. Jeg er uskyldig, men hun tror ikke på meg.  

Anonymkode: 7e58a...a61

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og folk trodde ikke på deg. 

Anonymkode: fe4a5...aa6

Ja folk er rasshøl vet du

Anonymkode: 4f468...a4b

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Mange ganger da jeg var liten. Også mange ganger i voksen alder hvor eksen har beskyldt meg for de mest syke ting 

Anonymkode: 79d88...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Folk pleide å påstå jeg var anorektisk fordi jeg var tynn. Jeg drakk brus og spiste junk som alle andre, men de valgte å overse det. 

Anonymkode: d5a19...f43

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for tyveri. Jeg stjal ikke fra hun og hun sa til alle at jeg gjorde det så jentene frøs meg ut og det var sånn 10. klasse avsluttet.      Ble ikke en bitter person, men fant ut folk ikke alltid er dine venner når de utgir seg for det. Tror på karma. Alt det folk gjør urettferdig mot en kommer som storm tilbake. 

Anonymkode: f4c7d...305

AnonymBruker
Skrevet

Blek anklagd for å ha tatt en stor sjokoladeplate fra en av to jenter jeg bodde I kollektiv med. Jeg vet jo at jeg ikke tok den så det må ha vært jente nr to som tenkte at ho kunne ta den siden jeg er tykkere enn de andre og veldig glad i snop. Jente nr en slutta å prate med meg. Så ille er det med uskyldige søte men egentlig sinnsyke og slemme jenter. 

Anonymkode: d6f0f...502

Skrevet

En tidligere kjæreste beskyldte meg for utroskap. Sannheten var at det var hun som tuska med andre, og beskyldte meg for å få oppmerksomheta vekk fra det hun holdt på med selv 🤦

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...