Gå til innhold

melde fra om fest

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gestapo-sammenligningen er allerede played og forkastet. Brudd på smittevernloven skal slås ned på. Hvorfor mener du at enkelte er unndratt denne?

Anonymkode: 7cc29...6e2

Ha ha ja, man forstår at uviktige små mennesker mener dette. Du er nok mor Theresa 😃

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en av kommunene som har vært/er av de hardest rammede kommunene mtp antall syke pr. 1000 innbyggere. I de første dagene etter den 12. mars var det helt rolig i byen jeg bor i, det var som søndag og helligdag på en gang og det var uvanlig stille her i sentrum. Så begynte plutselig rånerne å farte rundt i sentrum her, det var flere biler og jeg hørte fylleskråling. Jeg var veldig usikker på om det var en politisak, men jeg ringte inn allikevel for det er bedre å varsle en gang for mye enn en gang for lite og i verste fall får jeg jo bare beskjed om at jeg er «hysterisk» eller noe. Politimannen jeg snakket med takket for at jeg sa fra for dette var ikke tiden å holde på med sånt og at jeg måtte bare si fra om jeg så eller hørte til flere sånne episoder. Vet ikke om de i det hele tatt fikk stoppet rånerne og snakket med dem, for jeg brukte en halvtime på å fundere på om jeg skulle ringe politiet eller ikke før jeg ringte😅 Føles jo ikke akkurat som en politisak, men samtidig var smittespredningen helt ute av kontroll i kommunen på det tidspunktet. Jeg har hverken sett eller hørt rånerne etter det ihvertfall.

Om politiet blir glade for at jeg varsler om noen få rånere, så skal jeg love deg at de vil sette enda mer pris på å få vite om den russedåpen! Det føles utrolig merkelig å ringe politiet for sånne småting, men i den tiden vi lever i akkurat nå så er det dessverre ikke småting lengre. Jeg håper at du i det minste kan ringe politiet og spørre de om råd om du føler deg usikker på om dette er noe å melde fra om, jeg er helt sikker på at politiet hadde satt veldig stor pris på om du varsler om dette!

Anonymkode: d67a7...cb2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Slapp argumentasjon. Folkehelse = Nazisme? 

Anonymkode: 5858c...853

Tysting = autoritær styreform. Vanlig i både nazistiske og kommunistiske samfunn.

Anonymkode: c4f07...67b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sladrehank skal selv ha bank. 

Anonymkode: b41d6...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sladrehank skal selv ha bank. 

Anonymkode: b41d6...3ac

Politiet er avhengig av at det meldes fra om lovbrudd. Dette bør aldri kritiseres.

Anonymkode: fd884...58b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ignorer idiotene her inne som fremstår som de er 12 år gamle og leker tøffe. Vær så snill, meld i fra! Dette er ikke greit i det hele tatt.

Anonymkode: b0079...2c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

vet at det i morgen er en stor gruppe russ som skal ha såkalt russedåp, bør vi som vet melde fra til politiet om dette? er en gruppe på nesten 30 som skal samles og drikke..er vel kanskje ikke greit akkurat nå eller? 

Anonymkode: ed421...6b5

Ja meld fra. Hele russetradisjonen med rølping, fyll og fest er patetisk. Noen andre enn oss som holder på slik?

Anonymkode: c7e4a...248

• Liker 1
  • Opprett ny...