AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Har en kompis som jeg har vært venner med i flere år og den siste tiden har han bare oppført seg rart. Der vi prøver å avtale at vi skal møtes og han ikke åpner snappene på flere dager, slik at det ikke blir noe av. Og dette er som oftest når jeg prøver å avtale med han, ikke omvendt. Om han prøver å avtale med meg, svarer han som oftest raskt. Enten har jeg gjort det samme (latt vær å svare på noen dager), ignorert atferden og bare svart, eller ikke svart i det hele tatt. Men har aldri vist at det har brydd meg. Ingenting har skjedd og vi har ikke kranglet, så lurer på hvorfor dette plutselig skjer? Jeg er litt konfliktsky og har bare ikke tatt det opp med han selvom dette har pågått en god stund. Vet heller ikke hvordan jeg skulle tatt det opp. Vil ikke lage dårlig stemning, så er aldri sur eller noe i ettertid når vi møtes. Han hadde bursdag en stund tilbake der jeg spurte hva han ønsket seg og om vi skulle finne på noe, da sa han at han skulle være med familien, men visste ikke når så om jeg ikke hadde planer kunne vi finne på noe. Jeg svarte at det hørtes koselig ut og at han kunne gi meg en lyd når han visste når de skulle være sammen så kunne vi avtale nærmere. Fikk ikke noe svar og ser at han er med noen andre venner. Skjønner ikke hva han vil oppnå med dette? Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Anonymkode: acecd...c29
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tar meg så nær av det, når vi ikke har det så gøy når vi er sammen. Han er stortsett stille og snakker ikke noe særlig. Så jeg føler jeg må snakke hele tiden. Prøver å spørre han om ting og høre hva han synes om ting, men blir ikke noe bedre. Ender ofte med at det blir stille og vi sitter på mobilen. Så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg blir lei meg, når jeg samtidig syns vi har det kjedelig når vi er sammen? Men er vel noe med at jeg føler meg "avist" når jeg prøver å få til noe eller at jeg ikke betyr noe særlig. Haha høres sikkert sprøtt ut Anonymkode: acecd...c29
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tar meg så nær av det, når vi ikke har det så gøy når vi er sammen. Han er stortsett stille og snakker ikke noe særlig. Så jeg føler jeg må snakke hele tiden. Prøver å spørre han om ting og høre hva han synes om ting, men blir ikke noe bedre. Ender ofte med at det blir stille og vi sitter på mobilen. Så skjønner egentlig ikke hvorfor jeg blir lei meg, når jeg samtidig syns vi har det kjedelig når vi er sammen? Men er vel noe med at jeg føler meg "avist" når jeg prøver å få til noe eller at jeg ikke betyr noe særlig. Haha høres sikkert sprøtt ut Anonymkode: acecd...c29 Har du spurt han direkte om det er noe gale ? Anonymkode: d6656...786
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du spurt han direkte om det er noe gale ? Anonymkode: d6656...786 Prøvde å hinte ene gangen og sa at han kunne fortelle meg om det skulle være noe, og da reagerte litt rart. Han sa det ikke var noe og reagerte som om at det var et "sjokk" eller rart at jeg bringte det opp, så jeg lot være å grave mer. Og ene gangen jeg tok opp at jeg syns det var rart at han ikke svarte når jeg kunne se at han var på, så svarte han flere timer etterpå "så det ikke før nå". Han var på flere ganger. Etter det har jeg bare latt være og vil ikke virke needy Anonymkode: acecd...c29
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Han er redd for corona? Anonymkode: b27f8...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå