Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror

Bodybuilderkropper er normalen. Menn og kvinner har store definerte muskler. Kvinner har dyp stemme som følge av dop. 

Tatoveringer er ut. Man skifte utseende ved å gå til en behandler. Hvis man ønsker å være en mørkebrun bimbo eller hipsterbabe. 

Anonymkode: 9adc5...c90

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, men jeg tror i alle fall vi ler godt av gamle bilder hvor damene har fikset seg med gigantiske påtegnede øyenbryn, øyenvipper som ligner på feiekoster og ande-nebb isteden for munn.  Jeg ler allerede... 😁

Anonymkode: ce26d...351

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper i alle fall at alle ler av baderingleppene som er «in» nå. Og de digre rumpene. 
Og siden veganisme har tatt totalt overhånd er nesten alle skikkelig slanke og fit. Vi er også høyere.

Anonymkode: 0afb9...483

• Liker 4
Skrevet

Tror ikke det blir så mye mer annerledes jeg. Blir kanskje en annen stil enn nå. Håper seriøst ikke bodybuilder kropper blir normalen. 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper i alle fall at alle ler av baderingleppene som er «in» nå. Og de digre rumpene. 
Og siden veganisme har tatt totalt overhånd er nesten alle skikkelig slanke og fit. Vi er også høyere.

Tror du virkelig man blir høyere i løpet av 10 år? At de som er 10 år i dag blir høyere enn dagens 20 åringer? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner kommer til å la kroppshåret spire og gro fritt. Det har allerede vært et diskusjonstema en god stund nå, men ikke sosialt akseptert. Men det har vært det før, og blir det igjen. 

Anonymkode: a06e8...27a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror

Bodybuilderkropper er normalen. Menn og kvinner har store definerte muskler. Kvinner har dyp stemme som følge av dop. 

Tatoveringer er ut. Man skifte utseende ved å gå til en behandler. Hvis man ønsker å være en mørkebrun bimbo eller hipsterbabe. 

Anonymkode: 9adc5...c90

Tatoveringer er ut nå, så er vel inn igjen om 8-10 års tid.( det var jo inn for kanskje 5-7 år siden, men sånne ting kommer og går.

Anonymkode: f850a...7b8

• Liker 1
Gjest Forumhei
Skrevet

Jeg tror kvinner med former er litt ut igjen i 2030, det er litt inn nå, men tror det går litt tilbake til at man skal være slank uten noe markante former på hofter og rumpe.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, tirben skrev:

Tror du virkelig man blir høyere i løpet av 10 år? At de som er 10 år i dag blir høyere enn dagens 20 åringer? 

Nei, nå var jeg dum. Jeg hoppet galant over «2030» og tenkte egentlig bare på fremtiden generelt.

Skrevet

Jeg tror det for vanlige folk kommer til mer eller mindre som nå. Ekstremene som en ser via blogger osv. er sikkert ganske endret.

Vi kommer antagelig til å le av den overdrevne leppetrenden, og av hipstere og andre som skulle være så unike at de ble helt like, og trekke frem morsomme fenomen som "gæmlisungdom" og andre snurrige bekledninger. 
Jeg tror også vi kommer til å riste på hodet over tatoveringstrenden og at laserfjerning er blitt veldig god butikk, og kanskje vil tatovering ha omtrent samme status som røyking har i dag. "Gigarumpene" og de som fikk slike operert inn kommer nok også til å være et artig fenomen å se tilbake på. 

• Liker 3
Skrevet

Da er jeg 44, og har trolig gitt blanke faen i det😀

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det blir kinnbein som trender da, så folk pumper opp kinnbeina enormt med botox. 

Kinnbein og skuldeputer. 

Anonymkode: 116a7...632

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke for meg at det kan bli noe "nytt" som ikke har vært trendy før? Enten stor rumpe, store pupper, eller tynn som en strek. Ser ikke for meg at stor mage blir in. Når det kommer til kropp altså. 

Anonymkode: 18c34...d6a

Skrevet

Vekten i befolkningen øker. Det vi ser på som lett overvektig idag, vil etterhvert bli normalen. Dermed  vil skjønnhetsidealet også endre seg. Jeg aner ikke i hvilken retning 

Skrevet (endret)

Opps...🤐

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kommer til å bli store ulikheter i vekt siden fler og fler blir veganere også. Kanskje overvekttrneden faktisk vil snu litt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror alt det fake er helt ute. Det er jo allerede kjempeharry. 

Anonymkode: 7588c...fdb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det blir kinnbein som trender da, så folk pumper opp kinnbeina enormt med botox. 

Kinnbein og skuldeputer. 

Botox i kinnbena?  Ja, det skulle jeg likt å se. 

Anonymkode: a89aa...de1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke for meg at det kan bli noe "nytt" som ikke har vært trendy før? Enten stor rumpe, store pupper, eller tynn som en strek. Ser ikke for meg at stor mage blir in. Når det kommer til kropp altså. 

Anonymkode: 18c34...d6a

Stor mage eller stor midje kommer aldri til å bli en trend blant kvinner, fordi det er maskulint. 

Anonymkode: a89aa...de1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kinnbein og skuldeputer. 

Man pumper opp kinnbena med restylane, ikke botox. 

Anonymkode: 17b4b...015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...