Rebecca30 Skrevet 11. april 2020 #1 Del Skrevet 11. april 2020 Ser det er en Dagbladet+ sak som har overskriften «slik oppnår du sprutorgasme». Jeg er inne i litt dårlige økonomiske tider akkurat nå, så jeg har ikke råd til Dagbladet+. Men jeg har alltid ønsket å oppnå sprutorgasme. Er det noen her som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 11. april 2020 #2 Del Skrevet 11. april 2020 Jeg spruter ved å bli fingret på g punktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Del Skrevet 11. april 2020 Hvorfor vil folk ha det? Spurte orgasme Anonymkode: fdc46...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Del Skrevet 11. april 2020 Hvorfor? Orgasme er orgasme, vær glad hvis du kan få det i det hele tatt Anonymkode: 94e30...b64 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Del Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Orgasme er orgasme, vær glad hvis du kan få det i det hele tatt Anonymkode: 94e30...b64 Jeg får faktis aldri orgasme Under sex. får bare Ved å fingre i klitoris Anonymkode: fdc46...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knutknut Skrevet 11. april 2020 #6 Del Skrevet 11. april 2020 Hvorfor ikke. Jeg kan ikke snakke for kvinnen, men jeg synes det er helt fantastisk. Første gang trodde hun hun tisset på seg og ble flau, men lukt og smak overbeviste henne. Vi fikk det til ved å ri, hun lener seg langt bak slik at den ikke kommer så lang inn, men støter rett innenfor kanten ut mot magen. Og for meg. Det finnes ikke noe deiligere enn å kjenne den varme spruten komme over utstyret. Spesielt når det kommer mye, sikkert 1dl eller mer. Gjør det uke så ofte da det er litt gris og skift av sengetøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Del Skrevet 11. april 2020 5 minutter siden, Knutknut skrev: Hvorfor ikke. Jeg kan ikke snakke for kvinnen, men jeg synes det er helt fantastisk. Første gang trodde hun hun tisset på seg og ble flau, men lukt og smak overbeviste henne. Vi fikk det til ved å ri, hun lener seg langt bak slik at den ikke kommer så lang inn, men støter rett innenfor kanten ut mot magen. Og for meg. Det finnes ikke noe deiligere enn å kjenne den varme spruten komme over utstyret. Spesielt når det kommer mye, sikkert 1dl eller mer. Gjør det uke så ofte da det er litt gris og skift av sengetøy. Kommer det 1 dl? Anonymkode: fdc46...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2020 #8 Del Skrevet 12. april 2020 (endret) 5 timer siden, Rebecca30 skrev: Men jeg har alltid ønsket å oppnå sprutorgasme. Er det noen her som vet hvordan jeg gjør det? Litt forklaring, sprutingen er ikke selve orgasmen, men den utløses av orgasmen samtidig, altså squirting. Det kommer ut væske fra urinrøret, noen sier det er tiss og andre ikke, forskerne er fremdeles usikker. Min erfaring er at det ikke hverken smaker eller lukter som urin, jeg tror det er urin som er så fersk at smak og lukt ikke har blitt dannet enda... Og mange tror det utløses av g-punkt stimulanse, det er jo litt feil, du kan også sprute av andre orgasmer. Hele klittorisen må være erigert på det mest maksimale, altså må du være sprengkåt... Det kjenner du på utsiden på klitthodet og innsiden av skjeden der klittorissen deler seg. Drikk masse vann før du begynner, det hjelper å ha blæra full... Når jeg får noen til å squirte bruker jeg to fingre med "komhit" bevegelse på innsiden mot blæra...sammtidig som jeg legger press på skambenet, da jager og strammer jeg huden oppover og nedover, det gir press på blæra og samtidig får klitthodet sin deiige følelse... og når du nærmer deg orgasmen skal du bare ta i som når du tisser. Fortvil ikke hvis du ikke spruter, det er bare å øve. Og når du først har fått det til, kommer du til å merke deg hvordan det passer best for deg. Så dette er ingen fasit, kvinner har forskjellige måter og meninger på hvordan de får det til. Lykke til forrresten, de fleste sier hele settingen med sprutingen gir en dypere orgasme og opplevelse🙄 Endret 12. april 2020 av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love&Hate Skrevet 12. april 2020 #9 Del Skrevet 12. april 2020 Jeg kunne ha hjulpet deg med det 😘😘😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love&Hate Skrevet 12. april 2020 #10 Del Skrevet 12. april 2020 4 timer siden, Knutknut skrev: Hvorfor ikke. Jeg kan ikke snakke for kvinnen, men jeg synes det er helt fantastisk. Første gang trodde hun hun tisset på seg og ble flau, men lukt og smak overbeviste henne. Vi fikk det til ved å ri, hun lener seg langt bak slik at den ikke kommer så lang inn, men støter rett innenfor kanten ut mot magen. Og for meg. Det finnes ikke noe deiligere enn å kjenne den varme spruten komme over utstyret. Spesielt når det kommer mye, sikkert 1dl eller mer. Gjør det uke så ofte da det er litt gris og skift av sengetøy. Cowboy stillingen? Brow 👊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #11 Del Skrevet 12. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får faktis aldri orgasme Under sex. får bare Ved å fingre i klitoris Anonymkode: fdc46...8c9 Hvorfor ikke fingre klitoris under sex,da? Anonymkode: 3c93d...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #12 Del Skrevet 12. april 2020 Skjønner egentlig ikke hvorfor det er viktig. Men jeg får det ihvertfall med hard stimulering mot magen. I forskjellige stillinger med penis eller fingre. Anonymkode: e6350...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #13 Del Skrevet 12. april 2020 Det er ikke noe man kan "få til". Enten kan du det eller så kan du ikke. Flere mener at alle kvinner kan det, men forskere sier at bare en viss prosentandel kvinner kan det Jeg har squirtet/sprutet helt siden jeg fikk min første orgasme. Det er noe jeg har absolutt 0 kontroll over. Jeg får ikke orgasme uten å squirte først, det har aldri skjedd. Anonymkode: b2da8...8c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 12. april 2020 #14 Del Skrevet 12. april 2020 6 timer siden, Rebecca30 skrev: Ser det er en Dagbladet+ sak som har overskriften «slik oppnår du sprutorgasme». Jeg er inne i litt dårlige økonomiske tider akkurat nå, så jeg har ikke råd til Dagbladet+. Men jeg har alltid ønsket å oppnå sprutorgasme. Er det noen her som vet hvordan jeg gjør det? Dagbladet og Nettavisen har de dummeste sakene jeg leser.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. april 2020 #15 Del Skrevet 12. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke orgasme uten å squirte først, det har aldri skjedd. Hvordan er det mulig? det er jo under orgasmen sammentrekningene skjer, da strammes alt og så slapper muskelene av igjen gjentatte ganger. Det er jo når muskulaturen strammes spruten kommer, den sprutes jo i takt med sammentrekningene.. Mulig jeg tar feil, for du har jo fått det til🙄 Stemmer det at ikke alle får det til, men det hjelper å ha blæra full og være superkåt, da øker jo iallefall sjansene... Så et klipp på hubben for litt siden, der var det en mann som squirtet, han var en seriøs verifisert bruker. Han påsto at det kunne læres... Jeg har iallefall ikke nubbsjanse til å pesse når jeg har skikkelig ståkuk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 12. april 2020 #16 Del Skrevet 12. april 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: ........... Det kommer ut væske fra urinrøret, noen sier det er tiss og andre ikke, forskerne er fremdeles usikker. Min erfaring er at det ikke hverken smaker eller lukter som urin, jeg tror det er urin som er så fersk at smak og lukt ikke har blitt dannet enda... .................. "So when females ejaculate during an orgasm, they either release plain old urine, or urine that's been diluted by fluids from the female prostate gland. " Tips til TS er å sørge for å drikke mye vann før du skal ha sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #17 Del Skrevet 12. april 2020 jeg slet i mine unge år med at jeg aldri fikk orgasme. Så jeg brukte en del tid på å finne ut av hva som kunne hjelpe meg med å oppnå orgasme, og kjæresten min på det tidspunktet var mer enn villig til å være med på leken. Først når jeg kom meg oppå mannen, og begynte å ri han på min måte, kom orgasmene. Den dag i dag er dette fortsatt eneste måte jeg kommer sammen med en mann på, men til gjengjeld kan jeg komme mange ganger. En sjelden gang spruter jeg litt hvis jeg kommer mange nok ganger. Mannen min liker dog ikke at jeg spruter, han synes det er ekkelt og klissete og synes det er turn-off 🤷♀️ Anonymkode: 49935...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #18 Del Skrevet 12. april 2020 Ikke rart generasjon prestasjon sliter. Det er krav alle steder. T.o.m der en skal nyte og slappe av sammen med en som elsker en. Trist tråd. Anonymkode: 88bad...3ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #19 Del Skrevet 12. april 2020 10 timer siden, Bamseklemmer skrev: og når du nærmer deg orgasmen skal du bare ta i som når du tisser. Ofte like før jeg kommer kjenner jeg på trang til å tisse. Men holder igjen og får vanlig orgasme istedenfor. Ut ifra det du skriver, hvis jeg ikke hadde holdt igjen men heller tatt i, ville det blitt squirting og ikke tiss? Veldig lite lyst til å tisse på partneren min, men vet at han hadde elsket det hvis jeg squirtet. Og ønsker jo å gi han mest mulig nytelse😋 Anonymkode: e9792...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #20 Del Skrevet 12. april 2020 8 timer siden, Bamseklemmer skrev: Hvordan er det mulig? det er jo under orgasmen sammentrekningene skjer, da strammes alt og så slapper muskelene av igjen gjentatte ganger. Det er jo når muskulaturen strammes spruten kommer, den sprutes jo i takt med sammentrekningene.. Mulig jeg tar feil, for du har jo fått det til🙄 Stemmer det at ikke alle får det til, men det hjelper å ha blæra full og være superkåt, da øker jo iallefall sjansene... Så et klipp på hubben for litt siden, der var det en mann som squirtet, han var en seriøs verifisert bruker. Han påsto at det kunne læres... Jeg har iallefall ikke nubbsjanse til å pesse når jeg har skikkelig ståkuk... Ja squirter like før, men ikke mens jeg har orgasme...😅 Anonymkode: b2da8...8c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå