Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv fikk jeg en melkerull, kvikklunsj, litt smågodt, sudokubok, et fint kort og en appelsin☺️ Det fikk jeg av min kjære far og stemor☺️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting, har aldri fått påskeegg.

Anonymkode: 53c78...903

AnonymBruker
Skrevet

Barna fikk godteri, hvert sitt blad og ansiktsmaske.

Mannen fikk ostepop, vin og påskekryss.

Jeg fikk ingenting

Anonymkode: 57573...670

AnonymBruker
Skrevet

Fikk smågodt og ei lue av barnet mitt ❤️

Anonymkode: c6d6e...769

Gjest Den tredje
Skrevet

ingenting. Men jeg gav kona et gigantisk påske egg, hvor hun tvang meg til å spise mesteparten av sjokoladen og jeg endte med migrene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og lillesøster (vi er 27 og 15) fylte et mellomstort påskeegg med alt smågodtet mamma elsker! Vi laget en liten "rebus" til henne og hun ble sykt glad! Hun sa med tårer i øynene at hun ikke hadde fått påskeegg av noen siden tenårene... Wake-up call for min del, jeg får jo av henne hvert år, så nå skal jeg skjerpe meg og sørge for at hun også får hvert år! Vi fikk diverse sjokolade i vårt, og sourpatch kids😍

Anonymkode: 845bc...ffa

Skrevet
På 11.4.2020 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Barna fikk godteri, hvert sitt blad og ansiktsmaske.

Mannen fikk ostepop, vin og påskekryss.

Jeg fikk ingenting

Anonymkode: 57573...670

Er det ikke klassisk; mor i huset steller med påskeegg til hele fam., men får ingenting selv. Jeg har gitt både julestrømpe og påskeegg til mannen og barna i alle år. Aldri noe til meg. Er jo litt trist.

AnonymBruker
Skrevet

Pga coronatiden så fikk jeg vippset over penger fra min mor, ikke det samme som ett påskeegg, men tanken var jo koselig da.

Anonymkode: 02d6a...da4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...