Gå til innhold

Seksuelt frustrert.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som ønsker en fast sexpartner uten at det er et forhold? Er så lei tinder for blir ofte skuffet over sexen, trenger en skikkelig mann. Utseende og alder har liksom ikke så mye å si så lenge sexen er deilig. Tips til hvor jeg kan finne mer modne/erfarne menn?

Anonymkode: 843fe...51c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Skulle ønske dette var mer normalt i Norge enn ons....

Anonymkode: 5813a...5bd

• Liker 1
Skrevet

Nei da det er flere som tenker slik, men det klaffer aldri så jeg har låst inn alle kinks og lyster i skapet. Unødvendig at de ligger fremme å støver ned når de ikke skal brukes. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei da det er flere som tenker slik, men det klaffer aldri så jeg har låst inn alle kinks og lyster i skapet. Unødvendig at de ligger fremme å støver ned når de ikke skal brukes. 

Jeg er kinky selv, men føler ingen på min alder er det, man snakker ihvertfall ikke om det!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kinky selv, men føler ingen på min alder er det, man snakker ihvertfall ikke om det!

Problemet er at ingen gjør det. En kamerat av meg fikk kaffen i vranga da han hørte hva jeg hadde lyst til med ei dame. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Problemet er at ingen gjør det. En kamerat av meg fikk kaffen i vranga da han hørte hva jeg hadde lyst til med ei dame. 

Vil du fortelle noe?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du fortelle noe?

Er ikke så mye å fortelle det. Jeg liker stort sett alt utenom smerte, avføring og gb. 

Skrevet

Jeg og ønsker det,men er og veldig redd for at jeg bare hadde utviklet følelser da jeg veldig lett gjør det

• Liker 2
Skrevet

Jeg også, men jeg er litt kravstor når det gjelder sexuell kjemi, dvs kvinner uten sperrer...

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg som ønsker en fast sexpartner uten at det er et forhold? Er så lei tinder for blir ofte skuffet over sexen, trenger en skikkelig mann. Utseende og alder har liksom ikke så mye å si så lenge sexen er deilig. Tips til hvor jeg kan finne mer modne/erfarne menn?

Dildo

Anonymkode: 99385...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...