Gå til innhold

Noen her som faster?

Anbefalte innlegg

Gjest Deltidsmamma
Skrevet

Hei. 

Noen her som faster? Og  hvilke metoder bruker dere på dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har fastet på ketogent kosthold. Har hjulpet meg å holde overspisingen i sjakk. Spiste middag og kvelds, noen ganger lunsj. Hadde dager hvor jeg gikk søndager uten mat. Dessverre datt jeg ut, men hadde stor vektnedgang. Håper jeg kommer meg dit igjen.

Anonymkode: 9a350...7f0

Skrevet

Faster i 24-36 timer 1-4 ganger i mnd. Bruker appen "LIFE". Drikker kun vann og kaffe. Blander også litt salt i vannglassene ila fasten. 

AnonymBruker
Skrevet

8:16 her

Anonymkode: 33c15...243

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

8:16 her

Anonymkode: 33c15...243

Her også. 16:8 som et utgangspunkt, men ofte blir spisevinduet noe kortere fordi det passer med det andre jeg holder på meg, så kanskje 17:7 vil være mer rett å si, uten at jeg tror det spille så mye rolle.

Jeg er ikke noe frokostmenneske, derfor passer dette godt for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fastet etter 16:8 prinsippet tidligere. Men nå prøver jeg å heller gå tilbake til det som egentlig var naturlig for meg når jeg var yngre. Har aldri vært glad i frokost, men har plutselig en periode tillat meg å spise ved 10.00 tiden. Men prøver heller nå å vente til lunsj, slik det var naturlig for meg før. 
Jeg spiser så tre måltider. Men orker ikke lengre å stoppe meg selv kl 19.00. Er jeg veldig sulten tar jeg meg noe å spise senere på kvelden.

Anonymkode: e2bae...c55

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier stort sett ikke å spise før kl 11-12, og nå har det plutselig fått et navn og heter 16:8 😅

Er ikke rigid på 8 timers spisevindu, er jeg sulten på kvelden så spiser jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...