AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg er 12 DPO i dag og har spottet litt lyserosa + et par bloddråper i dag. Har testet med tidlig-test i dag tidlig og den var negativ. Kan jeg fortsatt være gravid eller er det liten sannsynlighet? Fikk positiv EL test for 13 dager siden, men la ikke merke til noe el slim. Har forøvrig lite symptomer (kun ømme bryster). Ellers ingen stikkinger i livmor eller nederst i magen, kun tom 5 DPO. Etter det har det som kunne blitt regnet som symptomer blitt borte. Livmortappen kjennes litt blanding av myk og hard. Høyt oppe. Blanding av lukket og åpen (ikke like åpen som rundt EL, men litt mer åpen enn for et par dager siden). IKM er om tre dager. Anonymkode: a43f9...bd1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Slutt å tafse på livmortappen. Anonymkode: 18acc...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Jeg trenger ikke svar fra sånne som deg. Anonymkode: a43f9...bd1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Test igjen når du venter IKM. min livmortapp (jeg er åsså en tafser) pleier å komme raskt ned rett før mensen også åpne seg. Og siden det er 3 dager til du har IKM kan det være tanta er rett rundt hjørnet🤷🏼♀️ Eller ikke🤗 Anonymkode: 04713...d2d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Test igjen når du venter IKM. min livmortapp (jeg er åsså en tafser) pleier å komme raskt ned rett før mensen også åpne seg. Og siden det er 3 dager til du har IKM kan det være tanta er rett rundt hjørnet🤷🏼♀️ Eller ikke🤗 Anonymkode: 04713...d2d Takk for svar Hva mener du med rett før TR? Noen timer eller dager? Anonymkode: a43f9...bd1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Hva mener du med rett før TR? Noen timer eller dager? Anonymkode: a43f9...bd1 Dagen før ca., merker det godt når vi har oss for da gjør det vondt😬 Anonymkode: 04713...d2d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagen før ca., merker det godt når vi har oss for da gjør det vondt😬 Anonymkode: 04713...d2d Da skal jeg notere det bak øret, takk Hadde oss i dag og det var som vanlig. Sjekker igjen i morgen (rappen, ikke test) Anonymkode: a43f9...bd1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå