Gå til innhold

Alle som har fått utsatt behandling/operasjoner 😔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns så syns i alle som har fått utsatt behandling/operasjoner pga korona.... skjønner ikke hvorfor de vil åpne barnehager og skoler nå, alt vil jo eksplodere igjen når alle treffer hverandre?? Kunne ikke de holdt alt stengt en stund til slik at det var få koronapasienter innlagt og de hadde «kontroll»?  Slik at de kunne fått behandlet alle andre som trenger behandling?!?!?!!!

Anonymkode: 02551...d55

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd***

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns så syns i alle som har fått utsatt behandling/operasjoner pga korona.... skjønner ikke hvorfor de vil åpne barnehager og skoler nå, alt vil jo eksplodere igjen når alle treffer hverandre?? Kunne ikke de holdt alt stengt en stund til slik at det var få koronapasienter innlagt og de hadde «kontroll»?  Slik at de kunne fått behandlet alle andre som trenger behandling?!?!?!!!

Det vil jo ta mange måneder å ta igjen etterslepet. Hvor lenge tenkte du de skulle vente?

Anonymkode: 199f3...c86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo ta mange måneder å ta igjen etterslepet. Hvor lenge tenkte du de skulle vente?

Anonymkode: 199f3...c86

Skolen har jo snart ferie uansett? Så den hadde ikke trengt å åpne før august. Barnehagen kunne åpnet i juni når man visste litt mer om dette... kanskje vi til og med hadde klart å få de fleste syke frisk, og startet å teste mange mange flere - slik at dette ikke eskalerte igjen? Jeg syns hvertfall det er alt for tidlig og tror disse ukene med stengt har vært for ingenting?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fått behandlet mange på den tiden?

AnonymBruker
Skrevet

Det handler om å holde økonomien og samfunnet igang. Hjemmekontor med tre barn i ulike alderstrinn (bhg, 2.trinn og 5.trinn f.eks) er ikke veldig effektivt. Smitten vil spre seg sakte, men sikkert likevel, og på et tidspunkt må man slippe litt opp. 

Jeg er forsåvidt enig i at enkle operasjoner/behandlinger bør vurderes å  gjennomføres nå når man ser at ting roer seg. Det kommer til å bli vanvittige køer om ingen ting skal skje før alt er i null med Corona.

Anonymkode: 8ecfc...f3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om å holde økonomien og samfunnet igang. Hjemmekontor med tre barn i ulike alderstrinn (bhg, 2.trinn og 5.trinn f.eks) er ikke veldig effektivt. Smitten vil spre seg sakte, men sikkert likevel, og på et tidspunkt må man slippe litt opp. 

Jeg er forsåvidt enig i at enkle operasjoner/behandlinger bør vurderes å  gjennomføres nå når man ser at ting roer seg. Det kommer til å bli vanvittige køer om ingen ting skal skje før alt er i null med Corona.

Anonymkode: 8ecfc...f3f

Vet at det ikke er veldig effektivt, har selv tre barnehagebarn hjemme, og både mannen og jeg har hjemmekontor. Vi bytter på å jobbe på dagen og jobber på kvelden i tillegg. Så det går fint, selvom det er slitsomt.

Dumt om alle disse ukene har vært for ingenting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan ikke drive å dra ut denne pandemien noe lengre. Helsekøene vil bli enorme, og veldig mange vil dø som følge av det. Det er ingen andre magiske løsninger, vi må begynne på dette i stedet for å utsette 

Anonymkode: bceff...a71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet at det ikke er veldig effektivt, har selv tre barnehagebarn hjemme, og både mannen og jeg har hjemmekontor. Vi bytter på å jobbe på dagen og jobber på kvelden i tillegg. Så det går fint, selvom det er slitsomt.

Dumt om alle disse ukene har vært for ingenting. 

Ikke alle kan jobbe på kvelden. For eksempel, hadde jeg møter klokka 9, 10:30, 12 og 14 tirsdagen før påske. Barna har innlevering av skolearbeid kl 14. Så har jeg et barnehagebarn. Det går ikke i lengden. 

Anonymkode: 5f630...6d7

Skrevet

Nærmeste naboen er innen legeyrket og hun sa at hun skjønner ikke hvordan de skal kunne få tatt igjen alle operasjonene. Tenk å måtte utsette en hofteop og ha vondt i månedsvis... 😞 Hun sa kreftpasienter får hjelp, men de andre ikke. Jeg skulle hatt en liten op selv- Gud vet når den skjer -_- 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle sykehuskøer står ikke på vent selv om noen gjør det. Har time på sykehuset nå i april. Den er ikke avlyst

Anonymkode: 84a53...5d0

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle sykehuskøer står ikke på vent selv om noen gjør det. Har time på sykehuset nå i april. Den er ikke avlyst

Anonymkode: 84a53...5d0

Så bra din time ikke er avlyst. Jeg syns likevel det er dumt for mange av de andre som får sine avtaler avlyst..

• Liker 2
  • Opprett ny...