Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hva synes dere om denne? Hva slags hudtype har du? PS, hva koster denne? Har hørt at det ikke nødvendigvis lønner seg å kjøpe de online? ...lei av å lete etter den perfekte rensekremen nå...
Ling Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Rensekremen til Dr. H koster ca 100,-. Du kan også få kjøpt salongstr noen steder - denne koster ca 170,- og er dobbelt så stor. Jeg har blandingshud og synes den er kjempegod. Det som er viktig er å ikke skrubbe selv om den er kornete. Bruk den med endel vann og "press" den mot huden i bevegelser som går fra midten av ansiktet og mot sidene av hodet - dette for å stimulere lymfen.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Jeg liker den, men takler ikke lukta. Det lukter som øl, nesten. I hvertfall slik det til tider lukter her i byen når bryggeriet sender ut damp :-?
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Det lønner seg ikke å kjøpe den på nett, nei. Jeg har den, men er ikke helt sikker om jeg liker den. Synes lukten er god, men er litt usikker på konsistensen... Og synes det er litt pes med å klappe, stryke osv. Min favoritt er Dermalogica Ultracalming cleanser. Den er supermild og huden føles veldig ren etterpå. Og veldig praktisk med pumpeflaske. Men du får kjøpt små tuber med DH hudpleie, så da kan du jo prøve selv.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 100? Det er jo skikkelig billig Dermalogica begynner å bli som en kjedelig og middelmådig ektemake. Jeg er klar for noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå