Gå til innhold

Creme fraiche med tacokrydder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal lage taco med kyllingfilet i dag, og la merke til at jeg har en halv boks creme fraiche stående i kjøleskapet. Jeg fikk en ide om å ha creme fraichen sammen med kyllingen og tacokrydret for å lage en slags tacokyllingsaus, hehe. Er det noen som har prøvd? Tror dere det blir bra eller er det bedre å bruke creme fraiche til noe annet?

Anonymkode: 5ae5f...f8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det bli bra? Jeg bruker alltid creme fraiche til taco, jeg. Og kylling går til taco det også, selv om jeg personlig synes det passer bedre med pesto, altså pestokrem (kun pesto og creme fraiche). Pestokrem synes jeg er helt himmelskt til kylling.

Anonymkode: 18e7f...642

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Creme fraiche er jo egentlig det samme som rømme, så jeg ville heller brukt den som den er eller spicet den opp med hvitløk. Du bruker vel allerede tacokrydderet til kyllingen, og da blir det mye med tacokrydder-rømme i tillegg.  

Jeg lager alltid sterk taco, med hot saus og syltet jalapenos, og synes rømme passer veldig godt sammen med sterk mat :) 

Anonymkode: 6bd35...016

Skrevet

Creme fraiche kan brukes til nesten alt uten at det blir fiasko. 

Skrevet

Jeg ser for meg at du tenker et slags kremer kyllingfyll i stedet for "bare" kylling med tacokrydder? I så fall høres det godt ut. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...