Gå til innhold

ONS - ugjennomført, handler du?

Fremhevede innlegg

Gjest Honey...
Skrevet

I går var jeg oppi en situasjon som nok andre har vært oppi utallige ganger før.

En treffer en relativt søt og sjarmerende dame på byen, blir en god del drinker og kos kommer seg. Drar hjem til damen (ja, jeg er gutt) 8) Damen er ganske overstadig beruset. Selv har jeg drukket en del og...

Vi kommer frem til hennes leilighet, låser opp og går inn, finner frem til sengen og legger oss i den. Koser ganske mye og lenge. Og hun sovner etter en stund. Hva gjør en da?

Blir en igjen til neste morgen ved å sove ved siden av og håpe en kan ha morgen-sex? Drar en og forlater stedet uten noe mer lagt igjen?

Selv dro jeg, tok taxi hjem... burde kanskje vært til morgenen og håpt at hun var klar for litt god sex, men slik ble det nå ikke. Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Runkekongen
Skrevet

Gått og varmet en pizza i ovnen, tatt meg en dusj, spist og stikki. Hadde lagt igjen en lapp med telefonnummeret til en kamerat, og skrevet "Ring meg hvis du er interessert."

Gjest Mann 28
Skrevet
I går var jeg oppi en situasjon som nok andre har vært oppi utallige ganger før.

En treffer en relativt søt og sjarmerende dame på byen, blir en god del drinker og kos kommer seg. Drar hjem til damen (ja, jeg er gutt)  8) Damen er ganske overstadig beruset. Selv har jeg drukket en del og...

Vi kommer frem til hennes leilighet, låser opp og går inn, finner frem til sengen og legger oss i den. Koser ganske mye og lenge. Og hun sovner etter en stund. Hva gjør en da?

Blir en igjen til neste morgen ved å sove ved siden av og håpe en kan ha morgen-sex? Drar en og forlater stedet uten noe mer lagt igjen?

Selv dro jeg, tok taxi hjem... burde kanskje vært til morgenen og håpt at hun var klar for litt god sex, men slik ble det nå ikke. Hva gjør du?

Det kommer da helt ann på situasjonen det, altså hva vil du med denne jenta? Ønsket du kun å få sex og ikke se henne igjen senere, eller var det en jente du kunne tenke deg å treffe igjen?

Ønsket jeg kun sex der og da den kvelden, så ville jeg nok ha stått opp og reist hjem.

Hadde jeg ønsket noe mer med denne jenta, hadde jeg helt klart ligger over til neste morgen. Ikke nødvendigvis for at det skulle bli noe på meg med engang hun våknet (om formen hennes var dårlig ville det neppe vært akutelt uansett), men da kunne vi jo ha gjort en avtale om å treffes igjen senere (om hun ogs卸nsket dette da selvsagt).

Skrevet

:o er det deg jeg rota meg borti tro??

Nei det er nok ikke det, men nesten samme historie... Grøss, jeg ble llitt skremt jeg nå! :roll:

:hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler::ler: hadde blitt over jeg. sex er best om morgenen av en eller annen grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...