Gå til innhold

Flere som går bananas med nettshopping for tiden? 🤪

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo så utrolig bra nettløsninger og så bra utvalg og mye salg. Så jeg har shoppet mye på nett i det siste. Vet ikke når jeg får brukt klærne da... 😄

Har kjøpt på Høyer, Boozt, Bubbleroom, Retro og Nelly. Gensere, kjoler, skjørt og bukser. 

Hvor handler du?

Anonymkode: 82fa1...77c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.... 

Har holdt meg unna klær (er ganske gravid, og det er ikke vits å kjøpe klær så nær termin), men ting til baby, hus og hage.. Huff. 

Anonymkode: 0236d...049

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Alle som roper "dere må gå på kjøpesenter for å holde samfunnsøkonomien i gang!" Vel, jeg gjør mitt for økonomien ved å nettshoppe 🙂 

Anonymkode: ad803...586

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo så utrolig bra nettløsninger og så bra utvalg og mye salg. Så jeg har shoppet mye på nett i det siste. Vet ikke når jeg får brukt klærne da... 😄

Har kjøpt på Høyer, Boozt, Bubbleroom, Retro og Nelly. Gensere, kjoler, skjørt og bukser. 

Hvor handler du?

Anonymkode: 82fa1...77c

Har flyttet ganske godt innpå Zlando😅

Til sammen av alt så har jeg brukt 5 tusen. Alt fra bukse, sko til sommerklær. Følte litt ubehag i starten fordi jeg ikke liker å bruke mye penger på klær. Men nå så er det helt greit. Klesskapet mitt måtte oppgraderes uansett når jeg tok en rydeesau.

Anonymkode: 7945f...79b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Har handlet på Nelly, Zalando, Miinto og Kitchn. Og Lyko! 

Ikke mye sparing her i gården🤩

Anonymkode: 1a0d6...629

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Alle som roper "dere må gå på kjøpesenter for å holde samfunnsøkonomien i gang!" Vel, jeg gjør mitt for økonomien ved å nettshoppe 🙂 

Anonymkode: ad803...586

Du støtter ikke akkurat lokale butikker. Mange nettbutikker drives utenfor Norge. 

Anonymkode: 98694...797

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nope 😒 tenker å støtte de lokale butikkene.. noen har åpne og de bruker jeg nå og de andre må jeg handle hos når de åpner igjen. Bor på bygda der knapt noen er/ har vært smittet så jeg er ikke redd for å bli smittet. 

De store nettbutikkene tjener sikkert godt nå, men det er de lokale butikkene vi trenger.

Anonymkode: 465b8...869

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk ikke, har nesten sluttet med det. Køen på den lokale post-i-butikk frister ikke akkurat.

Anonymkode: f8624...558

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke dra på butikken og hente, så det blir minst mulig nettshopping her. :( Ja ja, penger spart.

Anonymkode: 603f6...968

• Liker 1
Skrevet

Ja, har nettshoppet mer enn vanlig i det siste. Vil jo gjerne bruke pengene mine før jeg kanskje dør av Corona senere i år 😀

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Jeg forsøker vanligvis å handle mest på nett, så det er ikke så forskjellig for meg. Men skal sies at jeg prioriterer de nettbutikkene som leverer på døra nå, via helt hjem, porterbuddy eller tilsvarende.

Anonymkode: 160cd...d83

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Krantz95 said:

Ja, har nettshoppet mer enn vanlig i det siste. Vil jo gjerne bruke pengene mine før jeg kanskje dør av Corona senere i år 😀

Kan jo være et poeng. Men har du tenkt på at det blir mer å rydde etter deg?

:hug: Tuller litt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være et poeng. Men har du tenkt på at det blir mer å rydde etter deg?

:hug: Tuller litt.

Det er sant. Får kaste litt ting før jeg blir smittet.

AnonymBruker
Skrevet

Åja. Skyldig. 

Kjoler fra Fashionintheforest (norsk), Undertøy fra Timarco (svensk?), topper fra Miinto (det meste norsk), solkrem fra Chicastore (norsk?), salg hos Bokklubben (norsk). 

Jau.

Anonymkode: dcadf...f00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope 😒 tenker å støtte de lokale butikkene.. noen har åpne og de bruker jeg nå og de andre må jeg handle hos når de åpner igjen. Bor på bygda der knapt noen er/ har vært smittet så jeg er ikke redd for å bli smittet. 

De store nettbutikkene tjener sikkert godt nå, men det er de lokale butikkene vi trenger.

Anonymkode: 465b8...869

Selv de lokalbutikken har gått ut og sagt at man skal, burde kan ta i bruk nettbutikken deres. Og mange gjør faktisk det. Mange lokalbutikken som tilbyr gratis utkjøring av levering. Så helt fortapt er de ikke. Men at de kjenner ekstra på at hverdagene har endret seg er det ingen tvil om. Folk bestiller nå ypperlig med take away for holde restauranter gående så de ikke skal gå konkurs.

Anonymkode: 7945f...79b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjøpt noen ting. Trenger jo ikke noe når jeg stort sett er inne og sammen med de samme menneskene.

Anonymkode: bc36f...aa3

AnonymBruker
Skrevet

Husk å kjøpe klær dere faktisk kler da folkens, ikke bare det som er på moten!

Det er bok av folk med feil snitt, form, fasong og farge. Det er lite flatterende om klærnes linjer ikke harmonerer med dine egne. 

Er du kald skal du ha kald undertone i klærne sine farger og motsatt, ellers ser du bare syk ut!

Anonymkode: db2a3...b95

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt meg en støpejernspanne/grillpanne som jeg håper kommer i løpet av neste uke en gang. Jeg har dog vindusshoppet på nett noe helt sinnsykt de siste ukene, det skal sies. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har faktisk ikke shoppet noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk å kjøpe klær dere faktisk kler da folkens, ikke bare det som er på moten!

Det er bok av folk med feil snitt, form, fasong og farge. Det er lite flatterende om klærnes linjer ikke harmonerer med dine egne. 

Er du kald skal du ha kald undertone i klærne sine farger og motsatt, ellers ser du bare syk ut!

Anonymkode: db2a3...b95

Det er jo det som er så bra med nettbutikker - man kan søke på akkurat de klærne man vet passer til seg. Skjørtelengde, lengder på toppene, farger osv. I butikkene er man jo dømt til å lete blant det som er in akkurat nå. Fordelen med moten akkurat nå at den er ganske fargerik så det burde vært lett for mange å finne klær som passer til seg.

Anonymkode: dcadf...f00

• Liker 2
  • Opprett ny...