Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest i uka som var, og traff en kjekk og sjarmerende kar. Ble med han hjem og overnattet der. Hadde ikke sex, men lå bare kosa. Noe spesielt med han som tiltrakk meg noe enormt, og lysten på sex med han var stor, men jeg holdt meg i skinnet :enig_animasjon:

Da vi våknet var han veldig kosete, vi snakka og lo. Men etter det har vi hatt lite kontakt... Noen få sms`er. Jeg prøver å være litt flørtene, men han tar liksom ikke hintet. Han er ikke av den spesielt sjenerte typen heller, så jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han. Kjenner det veldig godt på meg at det er en gryende og god forelskelse på gang. Sjelden jeg blir forelsket, blir som regel bare betatt, så er det over og ut igjen. Derfor må jeg ta vare på denne gutten og ta litt mere initiativ før jeg eventuelt vedkjenner et nederlag. Men hvordan skal jeg gå frem nå? Ikke for pågående, men heller ikke for diskret. Redd for å bli for pågående og rote til hele greien. Hva ville dere gjort i samme situasjon? Eller må jeg bare innrømme nederlaget allerede nå? Holder på å bli skikkelig forelsket jeg.... :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Synd men sant
Skrevet
Da vi våknet var han veldig kosete' date=' vi snakka og lo. Men etter det har vi hatt lite kontakt... [/quote']

Leit å måtte si det, men dette er ikke noe godt tegn. Gutter som håper på å få seg noe på natta, uten å få det, vil som regel prøve seg på morgenen igjen. Å kose meg jenta er det eldste trikset i boka. Han gav nok opp, og er nok ikke interessert.

Kanskje du kan få han i seng i forbindelse med en fest og alkohol, men tror nok ikke han har lyst på noe alvorlig forhold. Da hadde han tatt mer kontakt med deg ellers i uka.

Skrevet

Godt mulig du har sant ja, men jeg klamrer meg til håpet ennå! Han er ikke akkurat typen som driver og tar med seg jenter hjem for å ha sex med dem. Han tar ikke hva som helst, og er kjent for å være en skikkelig godgutt, men som ingen helt kommer under skinnet på. Han er en smule sjenert, men det blir feil å skylde på det i dette tilfellet her.

Angående kosinga og det om morgen, så var det rett før jeg måtte dra hjem, så det låg ikke noe sex i kortene der. Det viste både jeg og han. Dette som liksom er mitt store håp. Da jeg skulle gå såg han på meg, dypt inn i øynene, smilte, og ga meg et kyss som fikk nesten hele meg til å skjelve.....

Åhh, ja nå ER jeg forelska :hår: :forvirra::)

Skrevet

han kan helt klart være interessert selv om han ikke "fikk sex" verken på kvelden eller morgenen.

det FINNES menn som faktisk ønsker å ta det med ro på den fronten også. :wink:

be ham med ut da vel? på kafe eller noe sånn lett og enkelt noe?

Gjest gjestedame
Skrevet

Enig med aline, gå rett på sak og spør om han vil bli med på kafe en dag. Er han interessert så hiver han seg på den, hvis ikke er det vel like greit å stoppe forelskelsen nå mens den er helt ny. :)

Skrevet
han kan helt klart være interessert selv om han ikke "fikk sex" verken på kvelden eller morgenen.

det FINNES menn som faktisk ønsker å ta det med ro på den fronten også. :wink:

be ham med ut da vel? på kafe eller noe sånn lett og enkelt noe?

Å vise at jeg ikke trenger jenta for sex bruker jeg bevisst for å øke hennes interesse for meg. Jeg har vært på besøk for så å gå på kvelden vel vitende om at hun var mer enn klar for sex. Dette får dere jenter til å spekulere og tenke.

Skrevet
tror nok ikke han har lyst på noe alvorlig forhold. Da hadde han tatt mer kontakt med deg ellers i uka.

Det der er sikkert riktig for mange menn, men på langt nær alle.

Skrevet

Å vise at jeg ikke trenger jenta for sex bruker jeg bevisst for å øke hennes interesse for meg. Jeg har vært på besøk for så å gå på kvelden vel vitende om at hun var mer enn klar for sex. Dette får dere jenter til å spekulere og tenke.

å si at "dere jenter" spekulerer dersom ikke mannen hopper på første kvelden, er vel litt å ta i?

noen gjør nok det, men personlig setter jeg pris på at han ikke prøver seg på sex første kvelden, selv om jeg skulle ha lyst på sex og tenner på ham fysisk, kan det faktisk hende man ønsker å vente.

jeg BLIR mer positivt innstilt dersom vi ikke har det, så der kan du nok score også hos sånne som meg, som ikke spekulerer men som bare setter pris på å ta ting rolig. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Syns du skal spørre han direkte jeg om dere ikke kan møtes igjen.

Foreslå noe konkret og er han interessert så takker han ja :)

Skrevet

Hmm.... Takk for gode svar alle sammen!

Foreløpig tror jeg at jeg vil legge denne forelskelsen min på is litt. Skjedd mye ellers i livet mitt de siste dagene, så jeg har så masse å tenke på nå. Jeg vil heller avvente og se hva som skjer. Jeg har tenkt meg ut på byen i helga, så godt mulig jeg treffer han der. Blir spennende å se... :roll: :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...