AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Alle norske vil være så mye som mulig på hytta. Så hvorfor bor de ikke der permanent? Om alle nordmenn hadde bodd i hyttene sine, så hadde butikker, skoler og arbeidsplasser også vært bygd der de bor. Så kunne de levd lykkelig resten av sine dager. Anonymkode: 832e9...5cd
Chiyo Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Jeg tror du har misforstått meningen med en fritidsbolig.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Alle norske vil være så mye som mulig på hytta. Så hvorfor bor de ikke der permanent? Om alle nordmenn hadde bodd i hyttene sine, så hadde butikker, skoler og arbeidsplasser også vært bygd der de bor. Så kunne de levd lykkelig resten av sine dager. Anonymkode: 832e9...5cd Jeg tror nok mange kan tenke seg å bo der 50%. Særlig når det går an å ha hjemmekontor er det jo aktuelt, for de som også har ektefelle/kjæreste som kan ha hjemmekontor. Barn er det jo litt verre med, da. Noe av poenget med fritidsbolig er vekslingen mellom by- og landliv. Forandring fryder. Anonymkode: 1fa91...c0b
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Fritidsbolig.... Hjemme: God plass, alle tingene våre, nærhet til by, nærhet til jobb, alt av bekvemmeligheter Hytta: Ski, ingen forpliktelser, enklere livsstil, koble av hverdagen Leilighet i Frankrike: Sol og varme, svømming, bruke dagen utendørs, annen type mat, kultur Ser ikke vitsen med å velge en, når jeg kan ha tre? Anonymkode: 886df...6e6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Det er derfor jeg ønsker å få meg hus som er litt bort fra alt ståk og mas. Ikke sånn at det er langt å kjøre til alt, bare såpas at den stillheten og freden folk ønsker på hytta, den får jeg hver dag. Anonymkode: b0190...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå