Gå til innhold

Hvorfor bor ikke nordmenn permanent på hyttene sine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle norske vil være så mye som mulig på hytta. Så hvorfor bor de ikke der permanent?

Om alle nordmenn hadde bodd i hyttene sine, så hadde butikker, skoler og arbeidsplasser også vært bygd der de bor. Så kunne de levd lykkelig resten av sine dager.

Anonymkode: 832e9...5cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: ff85f...ce7

Skrevet

Jeg tror du har misforstått meningen med en fritidsbolig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alle norske vil være så mye som mulig på hytta. Så hvorfor bor de ikke der permanent?

Om alle nordmenn hadde bodd i hyttene sine, så hadde butikker, skoler og arbeidsplasser også vært bygd der de bor. Så kunne de levd lykkelig resten av sine dager.

Anonymkode: 832e9...5cd

Jeg tror nok mange kan tenke seg å bo der 50%. Særlig når det går an å ha hjemmekontor er det jo aktuelt, for de som også har ektefelle/kjæreste som kan ha hjemmekontor. Barn er det jo litt verre med, da.

Noe av poenget med fritidsbolig er vekslingen mellom by- og landliv. Forandring fryder.

Anonymkode: 1fa91...c0b

AnonymBruker
Skrevet

Fritidsbolig....

Hjemme: God plass, alle tingene våre, nærhet til by, nærhet til jobb, alt av bekvemmeligheter

Hytta: Ski, ingen forpliktelser, enklere livsstil, koble av hverdagen

Leilighet i Frankrike: Sol og varme, svømming, bruke dagen utendørs, annen type mat, kultur

Ser ikke vitsen med å velge en, når jeg kan ha tre? 

Anonymkode: 886df...6e6

AnonymBruker
Skrevet

Det er derfor jeg ønsker å få meg hus som er litt bort fra alt ståk og mas. Ikke sånn at det er langt å kjøre til alt, bare såpas at den stillheten og freden folk ønsker på hytta, den får jeg hver dag.

Anonymkode: b0190...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...