AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #21 Skrevet 11. april 2020 Ja takk. Kjærlighet Anonymkode: 5c585...51d
FrodeF Skrevet 11. april 2020 #22 Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer forresten på jobb og kjærlighet, om det er mulig å få et kort på hver? ❤️ Anonymkode: 72e8b...1e2 Det får du ikke svar på her.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #23 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg også er du snill ❤️ Anonymkode: 1e853...503 Selfølgelig Livet kan bli litt mye noen ganger, og det er ikke alltid ting går etter planen eller at man får gjort det man har lyst til. Man kan glemme litt seg selv og hvordan man fremstår opp i alt dette. Kanskje du har følt deg litt nedfor for tiden, men du har en gave som gjør at folk blir veldig positivt påvirket av din gode og snille energi. Dette må du ikke kaste bort. Ikke glem å vise godhet til dine nærmeste, også fremmede. Anonymkode: e84bc...11c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #24 Skrevet 11. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: La ting som har skjedd i fortiden, være fortid. Ikke bruk tiden din på å tenke tilbake på ting du angrer på eller kanskje noen har såret deg, kanskje du har såret noen? Fokuser på dagen i dag, følg følelsene dine. Fyll dagene dine med noe som får deg til å smile. Du trenger å leve rett og slett. Det finnes mange forskjellige ting du kan gjøre for å føle at du lever og kjenner glede. Kanskje du får det av en partner? En spesiell hobby som du har glemt? Ikke nedprioriter deg selv. Anonymkode: e84bc...11c Denne var til "Paibai" TS Anonymkode: e84bc...11c 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #26 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selfølgelig Livet kan bli litt mye noen ganger, og det er ikke alltid ting går etter planen eller at man får gjort det man har lyst til. Man kan glemme litt seg selv og hvordan man fremstår opp i alt dette. Kanskje du har følt deg litt nedfor for tiden, men du har en gave som gjør at folk blir veldig positivt påvirket av din gode og snille energi. Dette må du ikke kaste bort. Ikke glem å vise godhet til dine nærmeste, også fremmede. Anonymkode: e84bc...11c Tusen hjertelig takk ♥️ Det kjentes riktig ut. Anonymkode: 1e853...503
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #27 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, FrodeF skrev: Det får du ikke svar på her. Gå vekk. Anonymkode: 3c8d0...e95 3
GammelKaktus Skrevet 11. april 2020 #28 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, FrodeF skrev: Kan du forklare hvorfor det er kjempebra at en tilfeldig person på internett skriver noe svada? Det er underholdende, litt som å lese horoskopet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #29 Skrevet 11. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og meg Anonymkode: 4b04d...449 Du fikk "følg den gyldne regelen"! Enkelt og greit vil det bare si at du skal behandle alle med respekt og vær mot andre slik du selv vil at andre skal være mot deg. Det kan være for eksempel i forhold til en partner? Oppfører du deg urettferdig? Har du forventinger til han, men ikke gjør noen av disse tingene du forventer, selv? Gå litt inn i deg selv og reflekter Anonymkode: e84bc...11c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #30 Skrevet 11. april 2020 Ønsker veldig gjerne hjelp med kjærligheten.. 💜 Takk. Anonymkode: a0eda...252
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #31 Skrevet 11. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anne her. Jeg lurer på kjærligheten, møter jeg noen, har noen følelser for meg? Anonymkode: 5037e...a5d Hei Anne Håper det går bra med deg. Her står det litt om at du har en egen evne til å sjarmere utrolig mange. Mange ser på deg som litt uoppnåelig. Eneste problemet som ligger her, er at du også har en evne til å nedgradere deg selv. Noe som kan føre til at enerigen ser litt ut til å ikke ligge i bane. Det eneste du må tenke på er å være 100% deg selv, vis din fine sjarmerende side. Kjærligheten oppstår når du minst venter det, men jeg kan se at det er opptil fler enn 1 person som har sine interesser rettet mot deg. Du er en fin jente, ha troen på det! Anonymkode: e84bc...11c
SinfulBby Skrevet 11. april 2020 #32 Skrevet 11. april 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trekker et tarot-lignende kort til de som ønsker, hvor jeg kommer med noen stikkord som gir veiledning og kunnskap som for noen kan virke nyttig å vite. Dette kan hjelpe deg med for eksempel ting du bør tenke over, bli bedre på, endre, ikke endre. En slags selvbevissthet som en hjelp i din personlige reise. Du kan også fortelle meg litt om en spesifikk situasjon du skulle ønske den skal være rettet mot. Noen som vil? Anonymkode: e84bc...11c Jeg kan syne deg tilbake! Pm meg!
Festlig Skrevet 11. april 2020 #33 Skrevet 11. april 2020 Ja takk❤ Skal jeg droppe han som jeg dater pga ulikheter og personlighet ?
SinfulBby Skrevet 11. april 2020 #34 Skrevet 11. april 2020 Hvis du ikke har tid og PM meg så lurer jeg på fremtiden og barn/kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #35 Skrevet 11. april 2020 27 minutter siden, Leonetta skrev: Blir det bedre? Akkurat nå er ordet "tillit" i fokus hos deg. Du føler deg kanskje fortapt, alene, forvirret uten en plan eller håp. Ikke hør på negativitet fra andre eller fra deg selv. Tillit er trygt. Det er en som passer på deg, og vil guide deg inn i et nytt liv. Men dette er tiden hvor tillit er veldig viktig. Det føles kanskje rart nå, eller skummelt. Hva er "tillit"? Det ordet må du sette inn i dine tanker og i din nåværende situasjon. Hva er det du skal stole så fælt på? Hva er det du skal ha så stor tillit til? Hvis det ikke er mulig for deg. så er det du må stole på at ting kommer til å bli bedre for deg. Stol på at noe eller noen kommer til å hjelpe deg. Anonymkode: e84bc...11c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #36 Skrevet 11. april 2020 Ja takk, veldig gjerne Anonymkode: 529d0...ee7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #37 Skrevet 11. april 2020 Ja takk. Tema kjærlighet❤ er snart 34 har fortsatt ikke truffet noen, ønsker meg mann og barn. Anonymkode: f3dbf...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #38 Skrevet 11. april 2020 Ja takk❤️ Kjærlighet 26 år kvinne. Anonymkode: 67874...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #39 Skrevet 11. april 2020 Trekk et kort om arbeidet mitt! Har utdannet meg til noe som jeg har lyst å jobbe med men sliter litt med iblant Anonymkode: b7ca4...dfe
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #40 Skrevet 11. april 2020 Jeg er forresten kvinne 49 (meg over). Anonymkode: b7ca4...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå