Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, takk 💓. Jobb.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil og! :) Jeg lurer på økonomi og kjærligheten :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne var til "Paibai"

TS :)

Anonymkode: e84bc...11c

Skjønte det. Den traff meg helt!😊 Takk!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker et tarot-lignende kort til de som ønsker, hvor jeg kommer med noen stikkord som gir veiledning og kunnskap som for noen kan virke nyttig å vite. Dette kan hjelpe deg med for eksempel ting du bør tenke over, bli bedre på, endre, ikke endre. En slags selvbevissthet som en hjelp i din personlige reise. 

Du kan også fortelle meg litt om en spesifikk situasjon du skulle ønske den skal være rettet mot.

Noen som vil? :) 

Ja gjerne! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Driver med tarot selv. Kortene viser at han jeg tenker på har gått videre men fremdeles tenker på meg, er du enig? Og de viser at jeg finner kjærligheten med en ny, ser du også noe om det? På forhånd takk :) 

Anonymkode: 6f3a6...2cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en kvinne på 45. Jeg har elsket en mann som er bundet i noen år. Han elsker også meg men vi var nødt til å gi slipp.

Kommer han til å kontakte meg igjen?

Og er det han jeg på sikt blir sammen med eller finnes det en annen for meg? 

Gi meg gjerne info om utseende hvis du får opp noe slikt. Han jeg elsket har mørkt hår og brune øyne. 

Anonymkode: 777da...596

Skrevet

Ja takk. Grubler litt på jobb/karriere for tida.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei Anne :) Håper det går bra med deg. 

Her står det litt om at du har en egen evne til å sjarmere utrolig mange. Mange ser på deg som litt uoppnåelig. Eneste problemet som ligger her, er at du også har en evne til å nedgradere deg selv. Noe som kan føre til at enerigen ser litt ut til å ikke ligge i bane. Det eneste du må tenke på er å være 100% deg selv, vis din fine sjarmerende side. Kjærligheten oppstår når du minst venter det, men jeg kan se at det er opptil fler enn 1 person som har sine interesser rettet mot deg. Du er en fin jente, ha troen på det!

Wow.. takk ❤ du har rett i at jeg ser ned på og nedgraderer meg selv vel mye.. tusen takk for at du svarte meg, du har løftet hodet og dagen min 🤗

Anonymkode: 5037e...a5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne det, funderer på boligsalg 😊

Anonymkode: 29ff7...c3f

AnonymBruker
Skrevet

Ja veldig gjerne om du har mulighet. Jeg står i et samlivsbrudd og har møtt en ny mann . Men er han bra for meg? Eller er han akkurat like manipulerende som de ro før ham? Bare ille ar jeg Jeg tør ikke stole på at jeg kan klare å velge rette partnere 🙈 Råd mottas med stor takk❤️

Anonymkode: f888f...b87

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå er ordet "tillit" i fokus hos deg. 

Du føler deg kanskje fortapt, alene, forvirret uten en plan eller håp. Ikke hør på negativitet fra andre eller fra deg selv. Tillit er trygt. Det er en som passer på deg, og vil guide deg inn i et nytt liv. Men dette er tiden hvor tillit er veldig viktig. Det føles kanskje rart nå, eller skummelt. Hva er "tillit"? Det ordet må du sette inn i dine tanker og i din nåværende situasjon. Hva er det du skal stole så fælt på? Hva er det du skal ha så stor tillit til? Hvis det ikke er mulig for deg. så er det du må stole på at ting kommer til å bli bedre for deg. Stol på at noe eller noen kommer til å hjelpe deg. 

Takk for lesingen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer forresten på jobb og kjærlighet, om det er mulig å få et kort på hver? ❤️ 

Anonymkode: 72e8b...1e2

Jobb: 

Her fikk jeg opp et veldig positivt kort. Suksess er på vei til deg, men tålmodighet er nøkkelen. Ikke sitt og vent, ikke sammenlign deg med andre. Tiden vil komme, men det krever at du holder motet oppe og at fokuset ditt ligger i hva det er du gjør bra.

Kjærlighet:

Dine egne tanker skaper din virkelighet. Og med den makten har du et stort ansvar. Hvis du fokuserer på du ikke har, det kan være for eksempel at du ikke har en partner, eller at du fokuserer på det dårlige i ditt eventuelle forhold, så vil den negative energien skape mer av det dårlige. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg sier aldri nei til et kort. :) 

:)

Tankene, ordene og gjerningene dine skaper energi, og de har alle konsekvenser. Det ønskes at du forstår viktigheten av ansvaret for disse handlingene. Du undrer kanskje på at tankene dine ikke er så viktig som hva du sier eller handlingene du utfører. Tankene er kraftigere, fordi det er skaperen av ord og handlinger. Undersøk og tenk på dine forhold (kjæreste, familie etc), finn ut om noe du har gjort har skapt en ubalanse. Hvis det har det, ta ansvar og beklag deg. Dette er det lureste du bør gjøre nå 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, foreveralone skrev:

Jatakk ❤️

Du må ha evnen til å la ting gå, hva enn det måtte være i din situasjon. Det kommer til å gi deg lykke, universet vil spille på lag med deg, ikke forvirr deg selv med masse forskjellige meninger om en spesifikk situasjon i livet ditt. Du må ta valg, eller la det gå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, melatonin skrev:

Veldig gjerne!! 💕💕💕

Du er sterk og du vet hvordan du skal takle nedturer i livet ditt. Fortsett slik. Ingenting blir kastet mot din vei, som du ikke klarer å håndtere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, gjerne😃

Anonymkode: aa0e8...dcc

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja takk, gjerne😃

Lurer på både kjærlighet og jobb😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det hvis jeg går?

-Ylva

Anonymkode: acf59...3ed

• Liker 1
Skrevet

Ja takk, gjerne 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...