AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg trekker et tarot-lignende kort til de som ønsker, hvor jeg kommer med noen stikkord som gir veiledning og kunnskap som for noen kan virke nyttig å vite. Dette kan hjelpe deg med for eksempel ting du bør tenke over, bli bedre på, endre, ikke endre. En slags selvbevissthet som en hjelp i din personlige reise. Du kan også fortelle meg litt om en spesifikk situasjon du skulle ønske den skal være rettet mot. Noen som vil? Anonymkode: e84bc...11c
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Ja takk, gjerne!!! Her fikk jeg opp et kort hvor positivitet står i fokus. Du har en tendens til å ha en del negative tanker. (Kanskje ikke så rart i disse tider), men det står at de negative tankene du har akkurat nå, må du prøve å legge bort. Fokuser på positive hendelser eller ting du er takknemlig for å livet. Prøv å se problemene og vanskelighetene som en utvikling. Alt skjer for en grunn. Men jo mer positivt du tenker, desto mer positiv energi vil bli dratt i din retning. :) Anonymkode: e84bc...11c
Marye Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her fikk jeg opp et kort hvor positivitet står i fokus. Du har en tendens til å ha en del negative tanker. (Kanskje ikke så rart i disse tider), men det står at de negative tankene du har akkurat nå, må du prøve å legge bort. Fokuser på positive hendelser eller ting du er takknemlig for å livet. Prøv å se problemene og vanskelighetene som en utvikling. Alt skjer for en grunn. Men jo mer positivt du tenker, desto mer positiv energi vil bli dratt i din retning. Anonymkode: e84bc...11c Takk, kjempebra:)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Meg også er du snill ❤️ Anonymkode: 1e853...503
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 Anne her. Jeg lurer på kjærligheten, møter jeg noen, har noen følelser for meg? Anonymkode: 5037e...a5d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Gjerne meg også Anonymkode: 72e8b...1e2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjerne meg også Anonymkode: 72e8b...1e2 Jeg lurer forresten på jobb og kjærlighet, om det er mulig å få et kort på hver? ❤️ Anonymkode: 72e8b...1e2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 La ting som har skjedd i fortiden, være fortid. Ikke bruk tiden din på å tenke tilbake på ting du angrer på eller kanskje noen har såret deg, kanskje du har såret noen? Fokuser på dagen i dag, følg følelsene dine. Fyll dagene dine med noe som får deg til å smile. Du trenger å leve rett og slett. Det finnes mange forskjellige ting du kan gjøre for å føle at du lever og kjenner glede. Kanskje du får det av en partner? En spesiell hobby som du har glemt? Ikke nedprioriter deg selv. Anonymkode: e84bc...11c
SøtMelon Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 (endret) Ja takk😊😊❤️ Lurer på om jeg får en jobb snart, og hvordan økonomien min blir i år. Endret 11. april 2020 av SøtMelon
FrodeF Skrevet 11. april 2020 #18 Skrevet 11. april 2020 12 minutter siden, Marye skrev: Takk, kjempebra:) Kan du forklare hvorfor det er kjempebra at en tilfeldig person på internett skriver noe svada?
Pretty Amazing Skrevet 11. april 2020 #19 Skrevet 11. april 2020 ja takk. Vi jeg treffe en genuin og ærlig mann snart? på forhånd takk.....og hvordan vet jeg... stoler ikke helt på menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå