Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat når jeg skulle flytte tilbake til hjemlandet så kom fly forbudet. Det er som et tegn fra Gud. Når tror dere det fly forbudet heves? Jeg skal flytte tilbake.. Orker ikke mer rasisme her i Norge

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg selv til å reise på ferie. Kjipt at du har opplevd det sånn da. Men det tar nok noen mnd før de opphever flyforbudet. 

Anonymkode: d60e9...6d0

Skrevet (endret)

Fly forbud, det har jeg ikke sett noe til? En del land har innreise forbud, hvor er det du skal? 

Edit: det er mulig det er flyforbud, og jeg ikke er oppdatert. 

Endret av Tiuren
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal flytte hjem igjen.. Tilbake til Tyrkia.. Det er innreise forbud over hele verden jo. Leser du ikke nyheter eller kvinne?

AnonymBruker
Skrevet

Flyforbud i Norge? Hvor får du det fra? 
Antall flyginger rundt i landet, innlands og utenlands er svært begrenset, men luftfarten er ikke stengt ned. 
Nå er det midlertidlig kun flyforbud for småfly og GA-trafikk, dersom du skal være med enn kun 1 person ombord. 
Hilsen Kaptein.

Anonymkode: 0ba62...008

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Love&Hate skrev:

Jeg skal flytte hjem igjen.. Tilbake til Tyrkia.. Det er innreise forbud over hele verden jo. Leser du ikke nyheter eller kvinne?

Det kommer fly til Norge, og det går fly fra Norge...  Følg med litt selv du ;) 

Anonymkode: 4ad82...ffa

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Love&Hate said:

Det er innreiseforbud i mange land, ikke flyforbud. Hvordan det er med Tyrkia kan du sjekke med ambassaden din. De kan nok hjelpe deg med reisen, dersom det er mulig. 

Skrevet
3 minutter siden, Love&Hate skrev:

Lett å komme seg til Tyrkia som tyrker. Flott at du skal reise hjem. 

• Liker 2
Skrevet

Det er innreise forbud til Tyrkia.. Det går ikke noe fly fra norge? Hvor?

Skrevet
1 minutt siden, Tiuren skrev:

Det er innreiseforbud i mange land, ikke flyforbud. Hvordan det er med Tyrkia kan du sjekke med ambassaden din. De kan nok hjelpe deg med reisen, dersom det er mulig. 

Jeg har sjekka. Det er innreise forbud. Må vente i noen mnd til troe jeg. Gleder meg az

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Love&Hate said:

Det har jo ingenting med Norges luftfart å gjøre? Da får du ringe tyrkerne og spør hvorfor de har innreise forbud. Det går fly fra Norge, sjekk rutetabellene på Avinor sine nettsider.. Flygingene er bare veldig begrenset.

Anonymkode: 0ba62...008

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Love&Hate skrev:

Dersom du absolutt trenger å reise så må du ta kontakt med den tyrkiske ambassaden, det er mulig de vil hjelpe deg.  For nordmenn er det i all fall slik nå, at dersom de sitter fast et annet sted i verden så prøver UD i samarbeid med disse landene å få dem hjem :) 

Anonymkode: 4ad82...ffa

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, nedsettende innhold og svar til dette.

Kragebein, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...