Gå til innhold

Hva holder waco egentlig på m???

Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Se hva jeg fant under www.oestrogen.dk

(Han har naturligvis ikke svart på innlegget her på forumets avdeling for seksualitet......)

Til Waco der skrev indlægget "Hvorfor kvinder ikke bør bestemme".

Detter er til Waco, der skrev "hvorfor kvinder ikke bør bestemme".

Jeg har skrevet et langt svar til Dem under den rubrik De i sin tid oprettede.

Jeg har dog ikke fået svar tilbage.

Jeg formoder, at De ikke selv er istand til at give svar på tiltale.

Ærgeligt for dem, for hvis man vil være med til at bestemme som De åbentlyst vil, så skal man også kunne argumentere.

En anden mulighed er at De i mellemtiden har erfaret at De tog fejl og at kvinder bør havde lov til også at bestemme på lige fod med mænd.

Kom igen Waco!

D samme sier jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

Det er nå tydelig fyren gjør inntrykk iallfall, ettersom folk leter opp alt mulig som han har skrevet osv på nettet, bare for å vise andre... Get a life alle sammen, sier nå jeg bare... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Og dette skrev han da:

Ser d ikke kjent ut???

Du er i hovedområde Seksualitet under Hvorfor kvinner ikke bør bestemme.

EMNE

Hvorfor kvinner ikke bør bestemme.

Dersom kvinner hadde kunnet bestemme så ville vi ikke ha kunnet reist noen bygninger, ingen broer ville blitt laget. Enhvert initativ ville blitt nektet da det var for farlig, for skruppeløst eller idotisk. Portugiseren Vasco da Gama ville aldri fått finne sjøveien til India via Afrika, Leonardo de Vinci kunne aldri dissikert menneskekropper i vitenskaps lys.

Maggalan hadde ikke fått lov til å seile jorda rundt av sin elskerinne. Ingen kvinne ville ha tillatt sin mann å sende elektriske strøm gjennom lårene på døde frosker slik italieneren Luigi Galvani gjorde i 1780. De franske brødrene Montgolfier oppfant varmluftsballongen. Jean Pilƒtre de Rozier og Fran‡ois d'Arlandes var de to første menneskene som flydde med en ballong. Dersom kaklende kvinner hadde styrt med sine krisemaksimeringer hadde ingen ballong løftet fra tegningene.

I 1428 i den mongolske Samarkand bygde prinsen og astronomen Iligh Beg en kvadrat som brukes for å måle stjernes stilling på himmelen, stjernen var 41 meter høy, kvinnene hadde blånektet. Edison lyspære, telefonen Bell, to oppfinnelser mye brukt av kvinner, uten å ense en tanke om at hadde typen sittet så oppslukt i ideene, hadde dem selv gjort det slutt.

Man trengt fortidens moral!

Kvinnes medfødte beskjedenhet og underdannelse er en nødvendighet dersom man vil ha et godt samfunn igang. Vi hadde ikke engang vært på månen eller gravd panamakanalen hvis masse kvinnfolk hadde styrt.

Men å diskutere kjønnskamp er meningsløst, det er ingen som kan være objektive allikevel.

Men man trenger ikke være subjektiv for å forstå at fortidens umyndiggjøring av kvinner var en nødvendighet. Kvinner hadde ikke tillatt menn å tenke fritt og gjøre vågale reiser.

Kvinners frigjøring begrenser mannen, jeg mener at det ikke nødvendigvis er av det gode.

Vi må også tenke på alle de ulemper denne "kvinnefrigjøringen" har for samfunnet...... kanskje vi burde lære litt av muslimene?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glem Waco. :evil:

Den "dusten" fortjener ikke noe oppmerksomhet.

Boikott han - ikke svar på hans håpløse, idiotiske innlegg.

Unngå diskusjoner med han - da havner du fort på hans "nivå :x

Han er med på å dra ned kvaliteten på dette forumet synes jeg..... :-?

Men - dette er nå min mening.

Og jeg har aldri svart på hans innlegg jeg........aldri!!!!

(det har holdt hardt mange ganger - men jeg har klart det!!!) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...