AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Jeg skal på et opphold over noen dager på Savalen Fjellhotell & Spa til høsten. Dette selvfølgelig kun hvis de har åpnet igjen (det er korona-stengt nå). Noen som har vært der og vet om det er gode treningsmuligheter der? Er det fine steder å jogge utendørs (rett utenfor hotelldøra), som ikke er på asfalt? Anonymkode: 17ab9...4d7
Cata Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Det er mange år siden jeg var der (2005) men den gang var det i allfall fine grusveier der oppe. Kan ha forandret seg litt på 15 år da 😉
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, Cata skrev: Det er mange år siden jeg var der (2005) men den gang var det i allfall fine grusveier der oppe. Kan ha forandret seg litt på 15 år da 😉 Okei, men ikke løpeunderlag som f.eks. sti? Har de treningsrom med tredemøller? Anonymkode: 17ab9...4d7
Cata Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, men ikke løpeunderlag som f.eks. sti? Har de treningsrom med tredemøller? Anonymkode: 17ab9...4d7 Det kan jeg ikke huske. Var der med et par venninner og vi brukte bare bassenget + gikk tur ute.
punkyB Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 Kjempefine turmuligheter . Hotellet ligger rett ved et vann med grusvei man kan løpe - masse stier / merkede løyper (ref.linken) , Det ligger rett ved en slalåmbakke du kan løpe i . Du kan leie sykler , padle , fiske - ville vel ikke trent inne annet enn evnt. svømme https://www.savalen.no/aktiviteter-opplevelser/sommeraktiviteter/
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 6 minutter siden, punkyB skrev: Kjempefine turmuligheter . Hotellet ligger rett ved et vann med grusvei man kan løpe - masse stier / merkede løyper (ref.linken) , Det ligger rett ved en slalåmbakke du kan løpe i . Du kan leie sykler , padle , fiske - ville vel ikke trent inne annet enn evnt. svømme https://www.savalen.no/aktiviteter-opplevelser/sommeraktiviteter/ Takk Men har de noen form for treningsrom inne med tredemølle? Vi skal jo være ute omtrent hele dagen, så en treningsøkt inne ødelegger ikke for ute-opplevelsen Anonymkode: 17ab9...4d7
punkyB Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Men har de noen form for treningsrom inne med tredemølle? Vi skal jo være ute omtrent hele dagen, så en treningsøkt inne ødelegger ikke for ute-opplevelsen Anonymkode: 17ab9...4d7 Det vet jeg dessverre ikke - du får prøve å sjekke hotellets hjemmesider / ringe eller satse på at andre her vet .
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 De har et treningsrom der også du skal nok få rørt på deg på Savalen, både ute og inne Anonymkode: be8bd...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå