Malama Skrevet 19. september 2005 #41 Skrevet 19. september 2005 Min ble tømt i helga, og inneholder nå Nøkler Mobil Lommebok Matpakke Tamponger og en lypsyl That's it.
vixen Skrevet 19. september 2005 #42 Skrevet 19. september 2005 Skal vi se: Lommebok Doc Nesespray Tyggispakke Gavekort mp3-spiller mobil nøkler tamponger lebepomade busstabell nøkkelkort togtabell Oj... var en del gitt - i den lille veska
*CHOUCHOU* Skrevet 19. september 2005 #43 Skrevet 19. september 2005 Uff da dette kan ta tid... Pung 3 stk handkrem tuber. Mobil 1 Asan vatserviett-pröve Eight Hour cream 1 plomme 2 pakker tyggegummi Husnökler Bilnökler Kleenex Brosjyre fra en botanisk hage Brosjyre fra bydelen der jeg bor Oppskrift pa tofu rett Ferge billett halv sjokolade Brosjyre om Tantra/Yoga kurs AIDS-Button 1 vondt i magen pille 2 stk neglefiler 7 stk penner Enda et sett bilnökler! (ooops, var visst jeg som hadde begge alikevel...) 16 lipgloss/leppepomader/leppestift Akupunktur naler 1 te pose 3 OB Harstrikk 3 harnaler Smamynter gamle kvitteringer 1 visittkort Ja.. det var visst alt... ← Og i dag har jeg alt over minus plomme og halv sjokolade + vielses attest. Utrolig at jeg ikke klarte a ta mitt eget sterke hint om a rydde litt i vesken samtidig!! Neida jeg bare helte alt sammen oppi igjen jeg.... Flere med samme syndrom?
Mora di Skrevet 20. september 2005 #45 Skrevet 20. september 2005 Lommebok Brille-etui Mobil Husnøkler Bilnøkler Kleenex 2 penner Røyk Det var ikke så mye!
liv Skrevet 20. september 2005 #46 Skrevet 20. september 2005 Hvilken veske? Bruker ikke sånt, men i bukselommen er mobilen, kortet og en nøkkel
Gjest StoreSky Skrevet 20. september 2005 #47 Skrevet 20. september 2005 Jobb-papirer Buss jort for meg og datteren min Nøkkler til leiligheten Mobil iPod lipsyl noe papir greier jeg ikke vet hva er.. lommebok med alskens greier i en smertestillende/febernedsettende tyggis fishermans friend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå