Gå til innhold

Kjennskap til billigmarkedet.no? SE HER!

Anbefalte innlegg

Hei alle på forumet. 
Mot slutten av mars bestemte jeg meg for å bestille et par billige sportsbriller til meg selv for bruk i påsken. 
Jeg kom over siden www.billigmarkedet.no som solgte det sportsbriller(raskebriller) for 39kr, og jeg som bare skulle ha til noen l bruk tenkte de ville funke fint.

Pakke i følge sender sendt med bring, sporing på posten app.

Da pakken ikke ble oppdatert fra Lørenskog etter 29.mars kontaktet jeg kjøper som sa han ikke kunne hjelpe meg før etter en uke. 
brillene kom enda ikke, og selger sendte derfor nye briller, forskjellen på pakkene var 0,1kg vekt og 1,0kg vekt for samme produkt.

neste pakke stoppet også i Lørenskog, ingen videre sporing og ingen hjelp med oppklaring i saken eller pengene tilbake. Lite hjelp å få.

det jeg lurer på er om noen har erfaringer med denne nettsiden? Jeg har selv ikke kjennskap til siden og er derfor usikker på om den er ekte eller ikke.

setter pris på alle svar/tilbakemeldinger som tikker inn. 
del erfaringer.529D4473-C68F-4D80-99F5-65352C7701AF.thumb.jpeg.ea4e57bf3e8e1143ad4f0e75dc5eb5ef.jpeg

Endret av ramisjohn
Anonym
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1364387-kjennskap-til-billigmarkedetno-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...