AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Fra første gang jeg traff henne har hun vært materialistisk. Hun er veldig glad i å vise frem hva hun har og hvor mye hun har betalt for tingene sine. Før hun flyttet til andre siden av landet var hun singel. På dette tidspunktet heiet jeg veldig på henne hele veien. Hun hadde problemer med kjærlighetssorg på dette tidspunktet, så jeg tok nok litt ekstra i da det kom til responsen min på hennes materialisme. Hver gang jeg kom på besøk MÅTTE hun vise meg sitt nyeste innkjøp. Min respons var «Så flink du er som har fått til dette på egenhånd!!». Alt jeg ville var at hun skulle bli sett og hørt. Så kommer problemet: Hun flyttet, fikk mann og barn - det materialistiske tok HELT av. Jeg får snapper mange ganger om dagen av huset hennes, hun legger ut bilder av hus og biler på nettet og hver gang jeg kommer på besøk er det aldri snakk om annet enn hvilken maling hun har brukt og hva huset hennes er bygd av. Jeg prøver gang på gang å dra samtalen over på noe annet som «hvordan går det med barna dine?, trives du på jobb?, er naboene hyggelige?» Osv. Hun drar samtalen rett tilbake på de nye «Halvor Bakke- lampene» hun har kjøpt. Jeg kjenner energien blir sugd ut av meg. Jeg føler at vennskapet vårt rett og slett har gått rett vest. Jeg har prøvd ved flere anledninger å forklare at det ikke spiller en rolle om hun bor i et telt eller har et kjempe flott hus. Jeg vil bare ha vennen min tilbake. Det føles ut som sjelen hennes liksom er borte. Vi har ingen dype samtaler lenger. Hun er sjeldent interessert i å ha en samtale om hvordan det går med meg. Hvordan løser jeg denne situasjonen? Burde jeg bare gå videre? Anonymkode: d8d57...a69 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Jeg tolker henne ikke som materialistisk, men som interiørinteressert. Jeg kan snakke i timevis om hvorfor jeg har malt og innredet som jeg har gjort, fordi interiør er en stor interesse for meg. Men jeg hadde kanskje tatt hintet hvis noen ga tydelig uttrykk for at de ikke var interessert i det samme. Anonymkode: 938da...ea5 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Dere er rett og slett glidd litt fra hverandre i forhold til interesser. Det betyr IKKE at "sjelen hennes liksom er borte". Kanskje hun rett og slett synes at du er vanskelig å ha en ordentlig samtale med, og derfor prater hun om det hun er interessert i? Du løser nok best situasjonen ved å endre synet på henne, du virker veldig nedlatende, og det er klart at det ikke fungerer i et vennskap. Så jo, mulig det er best for dere begge om du bare går videre. Anonymkode: 240aa...024
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 Overfladisk dame. Anonymkode: 8d123...f29 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 For en overfladisk venninne du har Anonymkode: 8854f...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #6 Skrevet 11. april 2020 Veldig overflatisk.. Får 100% Caroline Berg Eriksen vibbe av venninnen din. At hun ikke vil svare på spørsmålene dine kan også tyde på at ikke alt er som det skal være, så skjuler hun det bak interiørinteresseren sin. For det er ikke vanlig eller normalt og ikke kunne snakke om noe annet en kun et fast tema for hvet gang man møtes. Du sier at hun suger ut energien din, så er det et sikkert vasel på at hun ikke har samme intresser for vennskapet deres slik som du har. Her er det bare å sette døreb på gløtt og se om hun selv stikke hodet fram for å se hvor du blir av. Hvis ikke så kan du bare lukke døren å låse den. Anonymkode: 1b8b5...321 3
Sunnys Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 Høres ut som ei dame som vil ha det perfekte ytre for å lege det uperfekte indre.. bare vær glad du ikke er slik selv. Alle er jo opptatt av hus og interiør til en viss grad, men når det blir så voldsomt er det ikke sunt hverken for henne selv eller de rundt. skjønner du er drittlei.. hun kommer nok til å vokne opp en dag.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 Slike energisugere er slitsomme . Har ei slik venninne selv. Anonymkode: bc4e6...99f 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 På 11.4.2020 den 13.43, AnonymBruker skrev: Fra første gang jeg traff henne har hun vært materialistisk. Hun er veldig glad i å vise frem hva hun har og hvor mye hun har betalt for tingene sine. Før hun flyttet til andre siden av landet var hun singel. På dette tidspunktet heiet jeg veldig på henne hele veien. Hun hadde problemer med kjærlighetssorg på dette tidspunktet, så jeg tok nok litt ekstra i da det kom til responsen min på hennes materialisme. Hver gang jeg kom på besøk MÅTTE hun vise meg sitt nyeste innkjøp. Min respons var «Så flink du er som har fått til dette på egenhånd!!». Alt jeg ville var at hun skulle bli sett og hørt. Så kommer problemet: Hun flyttet, fikk mann og barn - det materialistiske tok HELT av. Jeg får snapper mange ganger om dagen av huset hennes, hun legger ut bilder av hus og biler på nettet og hver gang jeg kommer på besøk er det aldri snakk om annet enn hvilken maling hun har brukt og hva huset hennes er bygd av. Jeg prøver gang på gang å dra samtalen over på noe annet som «hvordan går det med barna dine?, trives du på jobb?, er naboene hyggelige?» Osv. Hun drar samtalen rett tilbake på de nye «Halvor Bakke- lampene» hun har kjøpt. Jeg kjenner energien blir sugd ut av meg. Jeg føler at vennskapet vårt rett og slett har gått rett vest. Jeg har prøvd ved flere anledninger å forklare at det ikke spiller en rolle om hun bor i et telt eller har et kjempe flott hus. Jeg vil bare ha vennen min tilbake. Det føles ut som sjelen hennes liksom er borte. Vi har ingen dype samtaler lenger. Hun er sjeldent interessert i å ha en samtale om hvordan det går med meg. Hvordan løser jeg denne situasjonen? Burde jeg bare gå videre? Anonymkode: d8d57...a69 Skrekkoggrumennesker kaller jeg slike. Suger energi og prater på inn og utpust føles som man er med i en konkurranse. Huff.Nei! På 13.4.2020 den 21.51, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er bare sånn gamla er. Hun tror at du som dame er den som skal planlegge og organisere. Og så er det naturlig at hun spør sønnen sin fordi det er han som hun vet kjenenr til svaret. Ta det ikke personlig. Del mer av deg selv du. Og du, veien inn i hjertet hennes er ; lag kaker. gi henne blomster. dette er kjærlighetsspråket til svigermor Anonymkode: a818b...316 Anonymkode: 8d123...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå