AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Før samboer flyttet inn gikk det strålende på jobb. Jeg hadde en fot plantet godt inn i administrasjonen og hadde stålkontroll på alt. Jeg hadde blitt lovet ansvaret for en avdeling og alt så veldig lyst ut. Jeg jobbet mye og koste meg med det. Samtidig som jeg fant min nåværende samboer ble min daværende sjef langtidssykemeldt. Det jeg hadde blitt lovet ble ikke noe av og jeg ble nødt til å starte på nytt med ny sjef. Jeg er introvert og når jeg kommer hjem fra jobb suger samboerens tilstedeværelse all gjenværende energi ut fra meg og jeg orker ingenting. Det blir for mye for meg å være rundt folk hele tiden, jeg blir helt utslitt. Jeg fikk jobbet meg oppover igjen med den nye sjefen og fikk i vinter en mulighet til å få ansvaret om noe jeg egentlig ønsket meg. Før var jeg alltid så nøyaktig på jobb og slapper av og koste meg hjemme Nå er jeg sliten på jobb, sliten hjemme og når samboer vil finne på ting på fridagene mine blir det enda verre. Jeg rotet det litt til med muligheten jeg fikk på jobb, og hadde det ikke blitt oppdaget av noen andre hadde vi mistet en inntekt på ca 80 000,-. Jeg er skuffet over meg selv på grunn av denne feilen, flau og umotivert. Jeg er permittert akkurat nå, men merker jeg gruer meg til det er over for da blir det samme greia igjen... Jeg føler meg absolutt ikke klar for jobb.. Noen som har hatt det lignende og løst det på noen måte? Anonymkode: 7ad51...148
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Det er ikke samboeren din som gjør at du ikke har det bra på jobben. Det er den nye sjefen. Anonymkode: 49ce2...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Hvis samboer suger all energi ut av deg bør dere snakke sammen om alenetid. Dere trenger ikke å gå oppå hverandre eller finne på ting (sammen) hver helg. Anonymkode: 947a4...e45 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå