Gjest hmmm Skrevet 19. juni 2005 #1 Skrevet 19. juni 2005 Jeg bruker l'oreal sin selvbruner, men i det siste så har jeg lagt merke til at det ikke blir noe særlig farge av det. er ikke det litt merkelig? selvbruneren er ikke gammel. toppen 1 mnd. så jeg forstår ikke hva det kan være. kan det være det at jeg får veldig fet hud på sommeren, så derfor går noe av selvbruneren vekk veldig fort?
ashera Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Jeg bruker l'oreal sin selvbruner, men i det siste så har jeg lagt merke til at det ikke blir noe særlig farge av det. er ikke det litt merkelig? selvbruneren er ikke gammel. toppen 1 mnd. så jeg forstår ikke hva det kan være. kan det være det at jeg får veldig fet hud på sommeren, så derfor går noe av selvbruneren vekk veldig fort? Hvilken selvbruner er det du bruker – mousse, krem, gelé? Og er det i ansiktet eller på kroppen? Damen på VIta i Drammensveien, der jeg handlet min L'Oreal selvbruner, var veldig tydelig på at det var geléen som var tingen. I tillegg er det viktig at du tar en grundig hudrens og peeling før påføring. Hvis huden din er fet, vasker/renser du sikkert huden ofte, og da blir det ytterste hudlaget, hvor selvbruneren virker, fortere slitt vekk, så din mistanke om at det her kan være en sammenheng er plausibel. I tillegg er det viktig at du har en god fuktighetskrem.
Gjest Hjalmarlover Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 bruker du produketer som inneholder glykose eller AHA-syrer,da fjernes det øverste hudlaget,som fargen sitter på, fortere...Selv bruker jeg MD Formulation i perioder og da må jeg ta selvruning minst annenhverdag for å opprettholde fargen.Ofte hver dag også... Eller så er det en dårlig selvbruning?!
Gjest hmmm Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Hei. bruker ingen produkter med aha e.l. Og selvbruneren jeg bruker er geleen til l'oreal. dette er favoritten min. så jeg forstår virkelig ikke hvorfor den ikke virker. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå