Gå til innhold

Noen som har erfaring med steroider?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan gjøre det på en trygg måte? Blir man veldig mye større på kort tid? Hvor lenge snakker vi om da.
Sier ikke at jeg skal begynne med det, men er bare litt nyskjerrig på stoffet.

Anonymkode: e3023...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha! Bare å begynne, men du kommer til å angre stort. Bruker du det lenge nok, kan du aldri slutte fordi du kommer aldri tilbake til der du var før du begynte. Og du vil få permanente plager om du velger å slutte.  

Det er positive effekter, men de vil aldri veie opp mot de negative konsekvensene. 

Anonymkode: b9c4d...d33

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du bli så stor da? Det ikke fint å se på.  Og heller ikke bra for kroppen. 

Veldig dumt å i det hele tatt vurdere det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har trent i ganske mange år og har blitt ganske stor. Er større enn kompisene mine, men likevel kan jeg ikke si når jeg ser meg i speilet "du er nå en gresk gud". Målet mitt er å bli litt mindre enn Arnold, lett sagt.
Blir bare ikke motivert når jeg trener og spiser så masse, men blir ikke så mye større. Men skal ikke begynne med steroider, så ta det helt med ro! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke gjorde det, mye som går alt med kroppen. Med mindre du er en skuespiller som har 3 mnd på å bulke opp 10 kg muskelmasse , å får million lønn så skjønner jeg at man er gira på å ta risikoen.

Anonymkode: 566fd...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har trent i ganske mange år og har blitt ganske stor. Er større enn kompisene mine, men likevel kan jeg ikke si når jeg ser meg i speilet "du er nå en gresk gud". Målet mitt er å bli litt mindre enn Arnold, lett sagt.
Blir bare ikke motivert når jeg trener og spiser så masse, men blir ikke så mye større. Men skal ikke begynne med steroider, så ta det helt med ro! :) 

Du blir ingen gresk gud av å ta steroider. Det er absolutt ikke sånn at damer synes det er finere jo mer muskler en mann har, og jeg kan garantere deg at damer flest ikke er tiltrukket av en hissig steoridemann med melk sivende ut av puppene og små testikler. Livet handler uansett om mer enn å ha store muskler, og jeg håper du etterhvert finner ut av det selv at muskelstørrelsen har ikke så mye å si i det store og det hele. Vi skal alle bli gamle en dag, og da er det lurt å ha noe i det indre i oss selv som vi trives med fremfor det ytre. Kanskje kan det hjelpe deg å finne en hobby som handler om noe annet enn overfladiske ting som gir deg glede i livet? 

Anonymkode: f48ff...db9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn får liten penis av steroider, kvinner får stor klitoris av det.

Begge kjønn får kviser, blir svært sinte, depresjon er omtrent obligatorisk og det fucker til hjernen. 

Ikke gjør det, finnes ikke noe mer usexy. 

Anonymkode: 814e4...774

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan referere til Eks arild haugen, en av Norges sterkeste menn.

Han veide vell 140-150kg i glansdagene på steroider, prisen for og bli best har ofte en bakside.

Han hadde norges største hjerte, til et punkt møtte han veggen

Kroppen blir bare en stor ubalanse i seg selv, når man tilfører masse unaturlig ting.
Som tukler med hormoner.

Iform av haugevis med ulike helseproblemer, som må kompanseres med livslang medisinering.

eks kroppens han sluttet og produsere naturlig testosteron, da han gikk på høye syntetiske doser.

Han er idag avhengig av og få tilført testosteron

her forteller han litt om hans reise i dette sirkuset.

Anbefaler og hørre på hva han forteller

Endret av Sunset90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...