Gå til innhold

Hvorfor ikke permanent hytteforbud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hytteforbudet ble innført fordi hyttekommunene ikke har kapasitet til å håndtere beinbrudd, hjerteinfarkt, slag m.m. fra de mange hytteeierne. Helsevesenet har kun kapasitet til fastboende, sies det. Men dette er vel likt hver eneste påske og hvert eneste år uavhengig av korona? Derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor forbudet nå oppheves? Burde det bli en form for permanent begrensning på bruk av hytter, f.eks. at man bare får overnatte visse deler av året, som rullerer for hvert år? 

Anonymkode: 25d7a...7e9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hytteforbudet ble innført fordi hyttekommunene ikke har kapasitet til å håndtere beinbrudd, hjerteinfarkt, slag m.m. fra de mange hytteeierne. Helsevesenet har kun kapasitet til fastboende, sies det. Men dette er vel likt hver eneste påske og hvert eneste år uavhengig av korona? Derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor forbudet nå oppheves? Burde det bli en form for permanent begrensning på bruk av hytter, f.eks. at man bare får overnatte visse deler av året, som rullerer for hvert år? 

Det kommer liksom aldri til å bli en pandemi med beinbrudd - duh!!

• Liker 3
Skrevet

Herregud!    🙈🙉🙊

Dette er vel bare nok en tråd for å provosere.  Antar du ikke er så tomhjernet at du mener dette?!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Leit at et underforum om en så viktig sak oversvømmes av trolling og latterlige forsøk på provokasjoner.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er tydeligvis de introvertes tid. Og de som ikke har råd til hytte og utenlandsferier. 

Som godter seg når andre blir pålagt å være mest mulig hjemme, og i ro. Og med det føler for å spre litt ekstra hysteri og propaganda på nett hver gang det synes som om ting åpner opp igjen. 

Anonymkode: b0852...891

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TimeOut - " Don' t feed the Troll "... The origin of this saying.

Anonymkode: b8d5d...5a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Leit at et underforum om en så viktig sak oversvømmes av trolling og latterlige forsøk på provokasjoner.

Det er ikke viktig. At folk ikke får på hytta er for en bagatell å regne.

Anonymkode: c94c0...4da

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke viktig. At folk ikke får på hytta er for en bagatell å regne.

Underforumet heter Koronavirus.   Det var det jeg mente er viktig. Og dette HI er trolling og provokasjon.

Og det skjønte du sikkert...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Underforumet heter Koronavirus.   Det var det jeg mente er viktig. Og dette HI er trolling og provokasjon.

Og det skjønte du sikkert...

Faktisk ikke, jeg trodde du mente at saken om hyttegreiene var så viktig.

Siden du postet i en tråd som omhandler dette.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar dette som et sarkastisk innlegg.

Jeg synes også det er idiotisk når de, stadig gjentar at beredskapen helsevesenet bare er dimensjonert for fastboende.

Alt annet til side så er det bullshit. De kan ikke tillate at det bygges ut 5000 hytter i en liten kommune uten å ha noe som helst ekstra beredskap. I så fall må de snart stilles til veggs. 

Dette er altså ikke et innlegg mot hytteforbud i en spesiell tid. Det er bare et innlegg mot bullshit.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er tydeligvis de introvertes tid. Og de som ikke har råd til hytte og utenlandsferier. 

Som godter seg når andre blir pålagt å være mest mulig hjemme, og i ro. Og med det føler for å spre litt ekstra hysteri og propaganda på nett hver gang det synes som om ting åpner opp igjen. 

Anonymkode: b0852...891

Å være introvert innebærer ikke at man ønsker å sitte isolert i sin egen stue, uten muligheter for kulturtilbud, reiser, treff med venner etc. Skjerp deg. 

Anonymkode: 7e900...4c5

• Liker 3
Skrevet

Skal en trolletråd være gøy må det være en form for humor der. Du later jo bare som du har hjernekapasiteten til et brød, gir deg 0/10. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ideelle ville vært å ha et permanent hytteforbud. Man har hytte, men man får ikke lov å bruke den for å ikke belaste lokale sykehus hvis man blir skadet eller syk mens man er på hytta. Bare betale skatt og ta en tur i nu og ne for å kjøpe mat fra lokalbutikken der så fastboende får litt levebrød. Lokale sykehus er tydeligvis ikke dimensjonert for folk på hytta, så la oss være snille mot fastboende i hyttekommunene og innføre hytteforbud for alle hytteeiere de neste 100 årene, så ser man om det er behov for forlengelse det. 

Bare i Norge kan man heie på hytteforbud. 

Anonymkode: c70aa...036

• Liker 2
  • Opprett ny...